کد خبر:42911
پ

پایان نمایش یحیی گل محمدی | عزادار وطن یا امتیاز؟

در حالی که به واسطه برخی اتفاقاتی که در خیابان های کشور در ماه های اخیر رخ داد، سرمربی پرسپولیس سعی کرده بود با ژستی مردمی، خود را عزادار کشته های چند ماه اخیر نشان دهد اما با ادبیاتی که روز گذشته در پایان بازی مقابل فولاد به کار برد و پذیرش شکست مقابل تیم […]

در حالی که به واسطه برخی اتفاقاتی که در خیابان های کشور در ماه های اخیر رخ داد، سرمربی پرسپولیس سعی کرده بود با ژستی مردمی، خود را عزادار کشته های چند ماه اخیر نشان دهد اما با ادبیاتی که روز گذشته در پایان بازی مقابل فولاد به کار برد و پذیرش شکست مقابل تیم اهوازی مشخص شد، اولویت اول او همچنان فوتبال است.

پایان نمایش یحیی گل محمدی | عزادار وطن یا امتیاز؟

گل محمدی که چندی پیش مدعی شده بود این روزها فوتبال در اولویت قرار ندارد (اشاره به حوادث اخیر و کشته های خیابانی) شب گذشته نشان داد دوباره فوتبال برای او به یک اولویت تبدیل شده است.

در روزهایی که گلزنان لیگ برتر حتی حساس ترین گلها را به ثمر می رسانند و به یاد کشته های چند ماه اخیر از انجام شادی گل سرباز می زنند تا به صورت عملی نشان دهند فوتبال برایشان اولویت نیست، گل محمدی بار دیگر نشان داد که اولویت های او بر حسب جهت وزش باد تغییر می کنند!

به واقع امروز درد مملکت این است که پرسپولیس یا استقلال ببرند یا ببازند؟ درد کشور این است که یک قهرمانی به قهرمانی های گل محمدی اضافه شود تا رقم قرارداد بعدی اش را بالاتر ببرد؟

شاید هم کم شدن فاصله امتیازی تیم های تعقیب کننده صدرنشین لیگ برتر باعث شده تا فشار روانی بر آقا یحیی مستولی شود و آن ادبیات را به کار ببرد. هر چه که هست، امروز موارد به مراتب مهمتری از یک پیروزی یا قهرمانی یک تیم فوتبال در کشور وجود دارد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید