کد خبر:6663
پ

وکیل برانکو: فرصت به پرسپولیس را تکذیب میکنیم/ بازی شرورانه آنها را به فیفا گزارش می دهیم

دارو بوشیچ، وکیل برانکو ایوانکوویچ در اظهاراتی جنجالی خبر روز گذشته رسانه های ایرانی مبنی بر اعطای فرصت به پرسپولیس برای پرداخت طلب برانکو را کذب محض دانست.   دارو  بوشیچ گفت:   باشگاه پرسپولیس یک نفر را به عمان فرستاد تا با برانکو در آنجا صحبت کند و از او فرصت ٣٠ روزه‌ بخواهد. […]

دارو بوشیچ، وکیل برانکو ایوانکوویچ در اظهاراتی جنجالی خبر روز گذشته رسانه های ایرانی مبنی بر اعطای فرصت به پرسپولیس برای پرداخت طلب برانکو را کذب محض دانست.

 

دارو  بوشیچ گفت:

 

باشگاه پرسپولیس یک نفر را به عمان فرستاد تا با برانکو در آنجا صحبت کند و از او فرصت ٣٠ روزه‌ بخواهد. در آن جلسه برانکو گفت که این امکان وجود ندارد که فرصت ٣٠ روزه جدیدی به پرسپولیس بدهد زیرا ما در ۱۱ سپتامبر نامه ای به فیفا ارسال کردیم و گفتیم که باشگاه هیچگونه پرداختی نداشته و بنابراین درخواست اعمال مجازات‌ها را دادیم. با این وجود آن شخص به باشگاه اطلاع داد که برانکو موافقت کرده فرصت ٣٠ روزه بدهد و باشگاه هم امروز نامه‌ای را به فیفا ارسال کرده و گفته است که برانکو با دادن فرصت ٣٠ روزه موافقت کرده است. این موضوع کذب است. برانکو از این دروغگویی و اعمال نفوذ باشگاه بسیار ناراحت است و به من دستور داد که این بازی شرورانه را به فیفا اطلاع دهم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید