کد خبر:43342
پ

مقایسه عملکرد هافبک های پرسپولیس در ارسال پاس گل

شاید کمتر کسی فکرش را می کرد پرسپولیس با داشتن هافبک های گلسازی مثل سروش رفیعی، سعید صادقی و مهدی ترابی در فصل جاری تا این حد مشکل گلزنی داشته باشد. اما با نگاهی به عملکرد هافبک های پرسپولیس در ارسال پاس گل در فصل گذشته و فصل جاری به وضوح می توان فهمید این […]

شاید کمتر کسی فکرش را می کرد پرسپولیس با داشتن هافبک های گلسازی مثل سروش رفیعی، سعید صادقی و مهدی ترابی در فصل جاری تا این حد مشکل گلزنی داشته باشد. اما با نگاهی به عملکرد هافبک های پرسپولیس در ارسال پاس گل در فصل گذشته و فصل جاری به وضوح می توان فهمید این تیم با مشکل فنی مواجه است.

عملکرد هافبک های پرسپولیس در ارسال پاس گل

همانطور که پیشتر بررسی کردیم پرسپولیس در پایان هفته بیستم لیگ فصل قبل 45 امتیاز به دست آورده بود که این عدد 6 امتیاز بیشتر از امتیازات این تیم کهکشانی در فصل جاری بود. اما نکته مهم اینجاست که در فصل جاری پرسپولیس در همه پست ها تقویت شد و از درون دروازه تا خط دفاع و هافبک و حمله شاهد حضور بازیکنان جدیدی بودیم.

نکته عجیب در خصوص ضعف فنی پرسپولیس اینکه به نظر می رسد رابطه مستقیم بین افت فنی هافبک های گلساز این تیم در فصل جاری و فصل گذشته باعث روند نزولی پرسپولیس شده است.

سه هافبک گلساز پرسپولیس یعنی مهدی ترابی، سعید صادقی، سروش رفیعی در فصل گذشته مجموعه تا این مرحله از لیگ 31 پاس گل برای هم تیمی های خود ارسال کرده بودند اما این سه بازیکن در فصل جاری مجموعاً 8 پاس گل به سایر بازیکنان پرسپولیس داده اند که عددی نا امید کننده به نظر می رسد.

شاید شتابزدگی گل محمدی در جذب نفرات با کیفیت پرتعداد باعث ایجاد عدم توازن در پرسپولیس شده که با وجود این هافبک های تراز اول، نفراتی همچون سیامک نعمتی، امید عالیشاه و حتی مهدی عبدی مجبور به تحمل نیمکت نشینی شده اند و بازیکنان فیکس هم با استرس زیاد همین مسئله قادر به نمایش ایده آل نیستند.

کلیدواژه : پرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید