کد خبر:31925
پ

معرفی تغییرات و امکانات جدید در اپلیکیشن بتاکاپ

با توجه به دریافت فیدبک ها و بازخوردهای مختلف و پیشنهادات و انتقادات کاربران، تغییراتی در روال برگزاری مسابقات بتاکاپ با معرفی چند ویژگی جدید اعمال شد که از دی ماه در دسترس قرار خواهد گرفت. در ادامه این مطلب با معرفی تغییرات و امکانات جدید در اپلیکیشن بتاکاپ با ما همراه باشید. راهنمای اپلیکیشن […]

با توجه به دریافت فیدبک ها و بازخوردهای مختلف و پیشنهادات و انتقادات کاربران، تغییراتی در روال برگزاری مسابقات بتاکاپ با معرفی چند ویژگی جدید اعمال شد که از دی ماه در دسترس قرار خواهد گرفت. در ادامه این مطلب با معرفی تغییرات و امکانات جدید در اپلیکیشن بتاکاپ با ما همراه باشید.

راهنمای اپلیکیشن بتاکاپ

 

معرفی تغییرات و امکانات جدید در اپلیکیشن بتاکاپ

برای بسیاری از کاربران این سوال پیش آمده که سکه و امتیاز در اپلیکیشن بتاکاپ به چه دردی می خورند. با مراجعه به سوالات متداول اپ بتاکاپ می توانید به جواب بسیاری از سوالات خود برسید.

در ادامه این نوید را به همراهان همیشگی اپلیکیشن بتاکاپ می دهیم که با قرار گرفتن 4 ویژگی جدید و جذاب فوتبالی در اپ بتاکاپ تا آذر ماه، بسیاری از انتقاداتی که کاربران نسبت به برخی قسمت های اپ داشتند رفع خواهد شد. از آن جمله می توان به ارزشمند شدن امتیازات و مهمتر شدن کسب سکه اشاره کرد. چرا که امکان تبدیل امتیاز به سکه و جایزه به سکه به یک امکان درون اپلیکیشنی تبدیل خواهد شد تا کاربران در هر لحظه بدون مشکل بتوانند این کار را انجام دهند.

همانطور که در جدول زیر مشاهده می کنید، با به روزرسانی بعدی اپلیکیشن بتاکاپ، برخی از قسمت های اپلیکیشن از حالت رایگان بودن خارج خواهند شد و روال کار با اپ به صورت اشتراکی خواهد بود و هر کاربر می تواند بر اساس نیاز و علاقه مندی خود یکی از اشتراک ها را که البته اشتراک رایگان نیز جزو آنهاست انتخاب کند.

تفاوت اشتراک ها تنها به محدودیت در دسترسی به برخی قسمت های اپ خلاصه نمی شود بلکه در جوایز برندگان و همچنین کیفیت جوایز چرخونه شانس برای هر نوع اشتراک می انجامد که همزمان با رونمایی از بخش های جدید اپ، اطلاعرسانی می شود.

 

چهار قابلیت جدید در نسخه بعدی اپ بتاکاپ

فوتبال فانتزی حرفه ای : شما در این بخش به صورت حرفه ای و درون خود اپلیکیشن، تیم خود را می سازید و در فرمت های مختلف با سایر کاربران رقابت می کنید. تفاوت اشتراک در این بخش به محدودیت در انتخاب بازیکن و انتخاب لیگ ها منتهی می شود. شما در این بخش می توانید با سکه های خود، به خرید و فروش بازیکن بپردازید و مثل یک مربی فوتبال، تیمتان را هدایت کنید.

بتاکاپ : یک قابلیت بی نظیر در فضای اپلیکیشن های فوتبالی که برای اولین بار در بتاکاپ تجربه خواهید کرد. در این بخش با دوستان خود به صورت زنده بر روی نتایج فوتبال رقابت خواهید کرد. جزئیات بیشتر متعاقباً اعلام می شود.

مگاکاپ : یکی از جذاب ترین بخش های نسخه جدید بتاکاپ که کاربران در کاپ های مختلف با پیش بینی نتایج فوتبال، به رقابت می پردازند. جزئیات متعاقباً اعلام می شود.

دوئل : سرانجام قابلیت دوئل بین کاربران در نسخه جدید رونمایی خواهد شد و کاربران از رقابت در زمینه چالش اطلاعات فوتبال به صورت دو به دو می توانند به تعداد امتیازات و سکه های خود بیافزایند.

 

*نکته اینکه تغییراتی در چرخونه شانس اعمال شده است که متناسب با هر اشتراک، جوایز چرخونه تعیین می شود. و چرخونه رایگان روزانه نیز به منظور کسب سکه بیشتر برای کاربران اضافه شده است.

*مبلغ جوایز در اشتراک های نقدی در هر بخشی، سه برابر در اشتراک نقره ای دو برابر و در اشتراک رایگان 1 برابر محاسبه می شود. به عنوان مثال اگر جایزه رده بندی امتیازی نفر اول 300 هزار تومان باشد، کاربری که اشتراک طرح طلایی را خریداری کرده اگر برنده نهایی آن ماه شود، مبلغ جایزه او به 900 هزار تومن افزایش پیدا می کند یا اگر برنده فوتبال فانتزی 100 هزار تومان بگیرد، اگر کاربری با اشتراک نقره ای برنده شود، مبلغ 200 هزار تومان دریافت خواهد کرد.

*در بازی خطچین نیز کاربران در اشتراک رایگان تنها تا مرحله 50 قادر به پیشروی خواهند بود اما در دو طرح نقره ای و طلایی پیشروی نامحدود است.

* چالش طلایی نیز با فرمتی جدید رونمایی خواهد شد که بر جذابیت رقابت کاربران افزوده است.

*اضافه شدن جوایز جدید و به روز شدن فروشگاه با البسه ورزشی و امکان خرید محصولات با سکه کاربران به جای پول نقد و …. از ویژگی های جدید اپ بتاکاپ است که به زودی از آن رونمایی خواهد شد.

 

منتظر ما باشید …

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • ماهور 17 اکتبر 2021 / 7:36 ب.ظ

    یه سوال دارم قسمت پیش بینی رایگان میمونه یا نه

    • admin 17 اکتبر 2021 / 7:59 ب.ظ

      بله همونطور که در تصویر اشتراک ها میبینید، پیش بینی در همه اشتراک ها رایگان باقی می مونه. علامت تعجب زرد رنگ هم در اشتراک های رایگان وجود داره اما با محدودیت در انجام مراحل بازی و یا مقدار جایزه . فقط مواردی که ضربدر قرمز دارن، در اون اشتراک در دسترس نیستن برای کاربر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید