کد خبر:41710
پ

معرفی بهترین هتل اردبیل به همراه عکس – آدرس و اطلاعات کامل  

استان اردبیل که شاید آن را با پل معلق مشگین شهر، بقعه شیخ صفی‌الدین، چشمه های آب گرم سرعین و بسیاری جاذبه های طبیعی و تاریخی می شناسید، از مقاصدی است که در شمال غرب ایران واقع شده است. در این صفحه به معرفی بهترین هتل اردبیل و سرعین می پردازیم تا پیش از رزرو […]

استان اردبیل که شاید آن را با پل معلق مشگین شهر، بقعه شیخ صفی‌الدین، چشمه های آب گرم سرعین و بسیاری جاذبه های طبیعی و تاریخی می شناسید، از مقاصدی است که در شمال غرب ایران واقع شده است. در این صفحه به معرفی بهترین هتل اردبیل و سرعین می پردازیم تا پیش از رزرو بهترین هتل در شهر اردبیل با لیستی از هتل های اردبیل آشنا شوید و بتوانید آن‌ها را مقایسه کنید.

بهترین هتل اردبیل کجاست؟

در استان اردبیل هتل های مختلفی در شهرهای مختلف این استان با خدمات و امکانات متنوع ایجاد شده‌اند. این اقامتگاه ها از هتل پنج ستاره اردبیل تا مهمان‌پذیر و مسافرخانه ها در ذیل لیست شده‌اند:

هتل 5 ستاره یاکاموز اردبیل

هتل یاکاموز اردبیل اولین هتل پنج‌ ستاره این استان و بهترین هتل اردبیل است. اگر به دنبال رزرو بهترین هتل در اردبیل هستید، هتل یاکاموز انتخاب مناسبی خواهد بود. در این هتل 60 واحد اقامتی ایجاد شده است که با ظرفیتی حدود ۱۵۰ نفر پذیرای مهمانان و مسافران عزیز اردبیل است.

با افزودن تخت به بعضی اتاق‌ها ظرفیت هتل تا ۲۰۰ نفر افزایش می‌یابد. هتل یاکاموز با رعایت ضوابط و استانداردهای هتل‌های پنج‌ستاره بخش‌های مختلفی مثل استخر، جکوزی، سونا، اتاق ماساژ، لاندری و… را شامل می‌شود. در اکثر اتاق‌های هتل یاکاموز چشم‌انداز رودخانه بالیخلو و فضای سبز اطراف آن چشم مهمانان را می‌نوازد و می‌تواند اقامت لذت‌بخشی را برای آن‌ها به ارمغان بیاورد. برای رزرو بهترین هتل در اردبیل می‌توانید از ایران هتل اقدام کنید.

آدرس هتل پنج‌ ستاره یاکاموز اردبیل: اردبیل – میدان قدس – خیابان نوعی اقدم

هتل های سه ستاره اردبیل

هتل سارای اردبیل 3 ستاره

هتل سارای اردبیل در سال 1398 فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل در 8 طبقه بنا شده است و دارای 32 باب اتاق است که اتاق‌ها در طبقات سوم تا هشتم جای گرفته‌اند. از لحاظ موقعیت مکانی،  هتل سه ستاره سارای که از بهترین هتل اردبیل است، در یکی از بهترین منطقه‌های توریستی اردبیل در نزدیکی دریاچه شورابیل واقع شده است و موجب شده مهمانان بتوانند به‌آسانی به منطقه توریستی و تفریحی شورابیل دسترسی داشته باشند.

همچنین از دیگر جاذبه‌های دیدنی اردبیل می‌توان به بقعه شیخ صفی‌الدین، موزه مردم‌شناسی، مسجد جامع و بازار اردبیل اشاره کرد که با حداکثر مسافت 5 کیلومتر بازدید از این اماکن امکان‌پذیر است. برای رزرو بهترین هتل اردبیل با تخفیف های ویژه همین حالا اقدام کنید.

آدرس هتل سارای اردبیل: اردبیل – نبش میدان پلیس – روبه‌رو دریاچه شورابیل

هتل 3 ستاره سبلان اردبیل

هتل سبلان اردبیل یکی دیگر هتل‌های معروف اردبیل است که بسیاری از گردشگران آن را به عنوان بهترین هتل اردبیل می‌شناسند. هتل سبلان اولین بار در سالهای قبل از انقلاب فعالیت خود را در صنعت گردشگری آغاز کرده است. در سال 1396 این هتل در راستای کسب رضایت مهمانان بازسازی شد.

هتل سبلان در مرکز شهر قرار دارد و از نظر دسترسی به مراکز مهم شهر، موقعیت جغرافیایی بسیار مناسبی دارد. ورودی این هتل دارای 30 پله می‌باشد؛ در نتیجه چنانچه با کودکان خردسال و یا افراد سالخورده سفر می‌کنید این مسئله را مدنظر داشته باشید. البته در داخل هتل آسانسور وجود دارد و شما می‌توانید برای جابه جایی در طبقات از آن استفاده کنید.

آدرس هتل سبلان اردبیل: ادربیل –  خیابان شیخ صفی

هتل 3 ستاره دریا اردبیل  

هتل دریا اردبیل به عنوان یکی از بهترین هتل اردبیل، با بیش از 25 سال سابقه در امر هتلداری در شهر اردبیل فعالیت دارد. این هتل دارای 3 طبقه به همراه 31 واحد اقامتی است. رستوران، سالن کنفرانس و پارکینگ جزئی از امکانات هتل دریا اردبیل به شمار می‌آید. هتل دریا به دلیل واقع بودن در خیابان عطایی، در فاصله 6 کیلومتری از دریاچه شورابیل قرار دارد و دسترسی آسانی به مرکز این شهر نیز دارد.

آدرس هتل سه ستاره دریا اردبیل: اردبیل – میدان بسیج – خیابان شهید عطائی

هتل های دو ستاره اردبیل

هتل 2 ستاره نگین اردبیل  

هتل نگین اردبیل از هتل‌های باتجربه در صنعت گردشگری است که در سال 1379 فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل در دوطبقه بنا شده و دارای 31 باب اتاق است. همچنین هتل دارای پارکینگ با حفاظت امنیتی از جمله دوربین‌های نظارتی و کامل ایمن البته با ظرفیت محدود 15 خودرو است

همچنین برای راحتی مهمانان گرامی در مسیر ورودی بالابر مخصوص لوازم و چمدان مهمانان تعبیه گردیده است. لازم به ذکر است صبحانه به صورت سلف ‌سرویس با تنوع بالا شامل سرشیر مخصوص اردبیل عسل طبیعی اصیل سبلان و… است.

آدرس هتل نگین اردبیل: اردبیل – خیابان سی‌متری – مقابل شورای شهر

هتل 2 ستاره شورابیل اردبیل  

هتل شورابیل اردبیل که یک هتل 2 ستاره و جزو لیست بهترین هتل اردبیل است، در سال 1380 باهدف خدمت‌رسانی به گردشگران و مهمانان اردبیل فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل دارای 28 واحد اقامتی متنوع است که واحدها در طبقات همکف تا دوم جای گرفته‌اند. هتل دوستاره شورابیل اردبیل دارای یک ساختمان دوطبقه و فاقد آسانسور است. همچنین این هتل به علت قرارگیری در شهر اردبیل و برخورداری از شرایط آب‌وهوایی مناسب فاقد سیستم سرمایشی در اتاق‌ها است.

هتل شورابیل در منطقه توریستی تفریحی شورابیل قرار گرفته است و مهمانان گرامی می‌توانند در اوقات فراغت خود از جاذبه‌های گردشگری این مجتمع بهره ببرند. چشم‌انداز دریاچه در برخی واحدها، اقامتی به‌یادماندنی را در خاطر گردشگران ثبت می‌کند.

آدرس هتل شورابیل اردبیل: اردبیل – خيابان شيخ صفي

هتل 2 ستاره مهدی اردبیل

از بهترین هتل های شهر اردبیل هتل مهدی است. هتل مهدی اردبیل از سال 1381 فعالیت خود را در زمینه هتلداری شروع کرد. این هتل دارای سه طبقه با 1800 مترمربع زیربنا است. هتل مهدی دارای 24 باب اتاق است که در طبقات اول تا سوم جای گرفته‌اند.  لازم به ذکر است هتل مهدی فاقد آسانسور است.

هتل دوستاره مهدی اردبیل در خیابان بعثت واقع شده است و مهمانان گرامی می‌توانند با پیمودن مسافت 2.2 کیلومتری از بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی دیدن نمایند. همچنین دریاچه‌ی شورابیل در فاصله‌ی 6 کیلومتری از هتل مهدی قرار دارد.

آدرس هتل مهدی اردبیل: اردبیل – خیابان بعثت – پلاک 93

اقامت ارزان در اردبیل

مهمان‌پذیر حیات اردبیل

مهمان‌پذیر حیات اردبیل به عنوان یک هتل قیمت مناسب و ارزان در لیست بهترین هتل اردبیل در سال 1398 افتتاح شد. این مهمان‌پذیر در 2 طبقه بنا شده است و دارای 24 باب اتاق است. باتوجه ‌به موقعیت مکانی مناسب مهمان‌پذیر حیات، می‌توان از اماکن گردشگری و تاریخی نزدیک آن نظیر بازار سنتی اردبیل، بقعه شیخ صفی‌الدین، خانه تاریخی خادم‌باشی و خانه تاریخی صادقی به‌آسانی بازدید کرد.

همچنین از مهمان‌پذیر حیات اردبیل می‌توان با پیمودن مسافت 7 کیلومتر به دریاچه شورابیل دسترسی داشت. لازم به ذکر است مهمان‌پذیر حیات اردبیل در بخش ورودی دارای پله است.

آدرس مهمان‌پذیر حیات اردبیل: اردبیل – خیابان پیر عبدالملک – نبش کوچه اوچدکان

مهمان‌پذیر ایده آل اردبیل

مهمان‌پذیر ایده آل اردبیل یکی از بهترین هتل شهر اردبیل، در سال 1393 به بهره‌برداری رسید. این مهمان‌پذیر در یک طبقه بنا شده است و دارای 12 باب اتاق است. این مهمان‌پذیر یکی از بهترین اقامتگاه‌های اردبیل است که در مرکز شهر قرار گرفته و به همین دلیل مهمانان این مهمان‌سرا مشکلی برای دسترسی به مراکز دیدنی و جاذبه‌های گردشگری شهر نخواهند داشت.

آدرس مهمان‌پذیر ایده آل اردبیل: اردبیل – نبش چهارراه پیر عبدالملک

جمع‌بندی

برای رزرو هتل موردنظر خود از لیست بهترین هتل اردبیل که در بالا درج شده است، کافی است در میان هتل های اردبیل اتاق موردنظر خود را برای بازه زمانی مشخص تعیین کنید و سپس از همین طریق وارد بخش رزرو هتل در وب‌سایت ایران هتل شوید به‌این‌ترتیب با رزرو بهترین هتل اردبیل تنها چند کلیک فاصله خواهید داشت.

اقتباس شده از iranhotelonline.com

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید