کد خبر:4229
پ

مشخصات و قیمت گوشی رد مجیک 5s | گوشی گیمینگ قدرتمند Nubia

بتاکاپ – گوشی گیمینگ رد مجیک 5S نوبیا | Red Magic 5s Nubia با صفحه‌نمایش ۱۴۴ هرتز AMOLED، دوربین سه‌گانه، باتری ۴،۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی و سیستم خنک‌کننده‌ی متشکل ‌از محفظه‌ی بخار آب‌کاری‌شده با نقره‌ رونمایی شد.   قیمت دسته PS5 چقدره؟   عکس گوشی گیمینگ رد مجیک 5S نوبیا     کاربران می توانند با استفاده […]

بتاکاپ – گوشی گیمینگ رد مجیک 5S نوبیا | Red Magic 5s Nubia با صفحه‌نمایش ۱۴۴ هرتز AMOLED، دوربین سه‌گانه، باتری ۴،۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی و سیستم خنک‌کننده‌ی متشکل ‌از محفظه‌ی بخار آب‌کاری‌شده با نقره‌ رونمایی شد.

 

قیمت دسته PS5 چقدره؟

 

عکس گوشی گیمینگ رد مجیک 5S نوبیا

 

عکس گوشی گیمینگ رد مجیک 5S نوبیا

 

کاربران می توانند با استفاده از این گوشی به طور وایرلس با تلویزیون یا کنسول ارتباط برقرار کنند و بازی مورد نظر خود را اجرا کنند. این بازی قادر است حکم دسته کنترلر را نیز داشته باشد.

این گوشی از معدود اسمارت فون های موجود در بازار است که از سیستم خنک کننده با دور 15000 rpm استفاده می کند و توانسته نمره بالای 650000 را از بنچمارک انتوتو کسب کند که بالاترین نمره کیفی برای یک گوشی محسوب می شود.

 

در حال حاضر کروم کست قادر است ارتباط بین گوشی و تلویزیون را به شکل نوبیا 5s برقرار کند که بسیار کند عمل می کند اما گوشی رد مجیک 5s با استفاده از کانال فرکانس 240 تا 320 هرتز توانسته به سرعت ورودی کاربر بر روی گوشی را به تلویزیون منتقل کند.

 

نکته ناامید کننده در خصوص این گوشی این است که برای استفاده از آن در اتصال به تلویزوین ها میبایست از تلویزیون های مدرن 4k با فرکانس 144 هرتز استفاده شود و بسیاری از تلویزیون های قدیمی قابلیت اتصال به رد مجیک 5s نوبیا را ندارند.

 

سازندگان این گوشی از 6 استایل مختلف کنترلر برای اجرای بازیهای مختلف در آن استفاده کرده اند و گیمرها می توانند به طور اختصاصی با هر دسته ای که دوست دارند، بازی مورد نظر خود را اجرا کنند.

کلیدواژه : گوشی موبایل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید