کد خبر:8556
پ

محرومیت 6 ماهه عیسی آل کثیر به خاطر شادی گل مقابل پاختاکور

در حالی که تنها دو ساعت به بازی پرسپولیس و النصر عربستان زمان باقی مانده، کمیته انضباطی AFC با تصمیمی بحث برانگیز عیسی آل کثیر با به دلیل شادی گلش مقابل پاختاکور 6 ماه محروم کرد. بر طبق اعلام کمیته انضباطی AFC ، این محرومیت شامل بازیهای داخلی و خارجی پرسپولیس خواهد شد و از […]

در حالی که تنها دو ساعت به بازی پرسپولیس و النصر عربستان زمان باقی مانده، کمیته انضباطی AFC با تصمیمی بحث برانگیز عیسی آل کثیر با به دلیل شادی گلش مقابل پاختاکور 6 ماه محروم کرد. بر طبق اعلام کمیته انضباطی AFC ، این محرومیت شامل بازیهای داخلی و خارجی پرسپولیس خواهد شد و از تاریخ اعلام رای، لازم الاجراست.

 

محرومیت 6 ماهه عیسی آل کثیر به خاطر شادی گل مقابل پاختاکور

گزارش عربی جذاب از گل عیسی آل کثیر به پاختاکور : او علی دایی جدید است!

به نقل از سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، کمیته انضباطی AFC عیسی آل‌کثیر مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس را به خاطر شادی گلش در بازی مقابل پاختاکور برای شش ماه از کلیه فعالیت‌های مرتبط با فوتبال محروم و ۱۰ هزار دلار جریمه نقدی کرد.

AFC مجازات در نظر گرفته شده برای آل کثیر را به تخطی این بازیکن از ماده ۵۸.۱ اساسنامه انضباطی این کنفدراسیون دانسته است.

طبق اعلام سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا شیوه شادی گل آل‌کثیر در جریان بازی مقابل پاختاکور ژستی تداعی‌ کننده نژادپرستی بوده است.

مطابق ماده ۵۸.۱ اساسنامه انضباطی AFC، هر کسی که به نحوی شخص یا گروهی از اشخاص را با بیان واژگان یا انجام رفتارها به خاطر نژاد، رنگ پوست، جنسیت، ناتوانی، زبان، سن، ظاهر فیزیکی، مذهب، عقاید سیاسی، دارایی، محل تولد، ملیت و … مورد اهانت قرار دهد متخلف شناخته می‌شود.

گفته می شود آل کثیر این شادی گل را در تیم صنعت نفت نیز انجام می داده و به نوعی به خاطر برادر زاده کوچکش که چشمانی کشیده و کوچک دارد به نمایش در می آورده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید