کد خبر:19919
پ

متن فوق العاده احساسی و رومانتیک رونالدو برای 36 ساله شدنش

رونالدو با انتشار تصاویری در کنار خانواده‌اش در مورد تولد ۳۶ سالگی‌اش نوشت: ۳۶ ساله، باور نکردنی! به نظر می رسد همه چیز از دیروز آغاز شده است، اما این سفر در حال حاضر پر از ماجراها و داستان هایی است که باید آنها را به یاد داشت. اولین توپ من ، اولین تیم من […]

رونالدو با انتشار تصاویری در کنار خانواده‌اش در مورد تولد ۳۶ سالگی‌اش نوشت:
۳۶ ساله، باور نکردنی! به نظر می رسد همه چیز از دیروز آغاز شده است، اما این سفر در حال حاضر پر از ماجراها و داستان هایی است که باید آنها را به یاد داشت. اولین توپ من ، اولین تیم من ، اولین گل من، زمان میگذرد…!

از مادیرا تا لیسبون، از لیسبون تا منچستر، از منچستر تا مادرید ، از مادرید تا تورین ، اما مهمتر از همه‌‌ی اینها ، از ته قلبم به دنیا … من هرچه را که توانستم انجام داده ام، هرگز جلوی خود را نگرفتم و من همیشه سعی در ارائه بهترین نسخه ممکن از خودم را داشته‌ام. در مقابل، شما عشق و تحسین و حمایت بی قید و شرط خود را به من هدیه کردید. و برای این، من هرگز نمی توانم به اندازه کافی از شما تشکر کنم. بدون شما ها من‌ نمیتوانستم تمام این کار ها را انجام دهم.

در حالی که من تولد ۳۶سالگی‌ام و ۲۰سالگی خود را به عنوان یک فوتبالیست حرفه ای جشن می گیرم، متاسف و ناراحتم که نمی توانم به شما قول بدهم که تا ۲۰ سال دیگر این روند را ادامه بدهم. اما آنچه می توانم به شما قول دهم این است که تا زمانی که من ادامه میدهم، شما هرگز کمتر از ۱۰۰٪ آمادگی از من نخواهید دید!

بار دیگر از همه حمایت ها، پیام ها و کارهای مهربانانه شما در این روز سپاسگزارم. این برای من معنی زیادی دارد و همه شما در قلب من جایگاه ویژه ای دارید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید