کد خبر:17620
پ

ماجرای التماس یک مرد به شهرداری برای برگرداندن هارددیسک پر از بیت کوین

جیمز هولت امروز در رسانه های جهان خبرساز شد. این مرد انگلیسی اهل نیوپورت با التماس به شهرداری نیوپورت برای بازگرداندن هارد دیسک پر از بیت کوینش جنجال ساز شده است.   بیت کوین چیست؟   ماجرای التماس یک مرد به شهرداری برای برگرداندن هارددیسک پر از بیت کوین جیزم هولت که چندی پیش به […]

جیمز هولت امروز در رسانه های جهان خبرساز شد. این مرد انگلیسی اهل نیوپورت با التماس به شهرداری نیوپورت برای بازگرداندن هارد دیسک پر از بیت کوینش جنجال ساز شده است.

 

بیت کوین چیست؟

 

ماجرای التماس یک مرد به شهرداری برای برگرداندن هارددیسک پر از بیت کوین

ماجرای التماس یک مرد به شهرداری برای برگرداندن هارددیسک پر از بیت کوین

جیزم هولت که چندی پیش به مرتب کردن اتاقش مشغول بوده به طور تصادفی هارد دیسکی که در آن از گذشته مقداری بیت کوین استخراج کرده بود را به سطح بازیافت انداخت و پس از مدتی متوجه قضیه شد. او که با بالا رفتن ناگهانی قیمت بیت کوین به شدت از کرده ش پشیمان به نظر می رسید در 24 ساعت گذشته با انواع و اقسام روش ها سعی داشته تا شهرداری نیوپورت را متقاعد کند تا با هزینه خودش و به طور شخصی به دنبال هارد دیسکش در انبار زباله های بازیافتی شهر بگردد تا شاید بتواند آن را پیدا کند و ثروت از دست رفته اش را برگرداند.

 

او پیشنهاد داده تا 75 میلیون دلار به شهرداری بپردازد و شهردار نیوپورت این مجوز را به او بدهد تا به دنبال هارد دیسک گمشده ش بگردد. ارزش بیت کوینی که جیمز تا قبل از گم شدن هاردش جمع آوری کرده بود 9 میلیون دلار بود اما با قیمت فعلی بیت کوین، ارزش بیت کوین او بالغ بر 273 میلیون دلار می شود.

او پیشنهاد داده تا به ازای هر یک از شهروندان نیوپورت که شهری با جمعیت 316 هزار نفری است مبلغ 300 دلار به آنها بپردازد اما تاکنون این خواسته او با مخالفت مقامات شهر مواجه شده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید