کد خبر:40501
پ

قهرمانی استقلال با تک گل بازیکن مازاد | پایان کابوسی به نام سردار آجورلو

تیم فوتبال استقلال تهران روز گذشته توانست با برتری 1 بر 0 مقابل نساجی به اولین قهرمانی خود در سوپرجام برسد. این اتفاق در حالی رخ داد که حواشی زیادی اخیراً حول آبی پوشان به گوش می رسید. قهرمانی استقلال با تک گل بازیکن مازاد | پایان کابوسی به نام سردار آجورلو آبی پوشان در […]

تیم فوتبال استقلال تهران روز گذشته توانست با برتری 1 بر 0 مقابل نساجی به اولین قهرمانی خود در سوپرجام برسد. این اتفاق در حالی رخ داد که حواشی زیادی اخیراً حول آبی پوشان به گوش می رسید.

قهرمانی استقلال با تک گل بازیکن مازاد | پایان کابوسی به نام سردار آجورلو

قهرمانی استقلال با تک گل بازیکن مازاد | پایان کابوسی به نام سردار آجورلو

آبی پوشان در حالی این بازی حساس را که حداکثر سنگ اندازی برای شکست استقلال در آن از طریق عوامل بیرونی شده بود، با پیروزی پشت سر گذاشت که سردار آجورلو مدیرعامل سابق استقلال بحران های زیادی را برای این تیم به یادگار گذاشته بود.

این بازی که با برتری فنی محسوس استقلال دنبال می شد با فرصت سوزی عجیب آبی پوشان پیگیری می شد تا اینکه در دقیقه 52، ارسلان مطهری توانست قفل دروازه علیرضا حقیقی را بشکند و با همان گل، آبی پوشان به قهرمانی ساکت خود (به احترام کشته شدگان در حوادث اخیر) دست پیدا کنند.

گلزنی ارسلان مطهری از آن جهت برای آجورلو دردناک بود که او این بازیکن را بر خلاف میل ساپینتو در ابتدای فصل مازاد کرد تا کاوه رضایی جذب تیم شود اما مطهری با اصرار خود در تیم ماند و نشان داد بازیکن ارزشمندی محسوب می شود و آجورلو برای مازاد کردن او دست به اشتباه بزرگی زده بود.

اما این همه اشتباهات آجورلو در آستانه شروع این دیدار حساس نبود. او با مغایرت 156 میلیارد تومانی حساب باشگاه مواجه است و علی فتح اله زاده را در موقعیت بسیار سختی قرار داده است به طوری که موضوع پرداخت حدود 400 هزار دلاری به باشگاه قبلی محمد محبی به موضوع داغ قبل از این دیدار تبدیل شده بود و هنوز مشخص نیست محمد محبی با آبی ها می ماند یا از این تیم جدا خواهد شد.

هر چه بود، آجورلو با دومینویی از اشتباهات مدیریتی بدون توضیح در خصوص اتهامات وارده بدون سر و صدا کنار رفت تا مشخص شود، مدیریت او در استقلال فقط تبلیغاتی بود و در عمل مشخص شده کارگزاری که توسط او به سازمان لیگ معرفی شده بود، اسناد جعلی ارائه کرده است.

کلیدواژه : استقلال

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید