کد خبر:41306
پ

فیلم لورفته از حرکت غیراخلاقی کارمند خبرگزاری فارس تکذیب شد

خبرگزاری فارس با صدور بیانیه ای ضمن تائید هک شدن وب سایت این خبرگزاری، فیلم غیر اخلاقی منتشر شده در فضای مجازی که انجام خودارضایی منتسب به کارمند این خبرگزاری بود را تکذیب کرد. خبرگزاری فارس اعلام کرد ادعاهای مربوط به حذف ۲۵۰ ترابایت اطلاعات یا پخش فیلمی به نام دوربین مدار بسته، صحت نداشته […]

خبرگزاری فارس با صدور بیانیه ای ضمن تائید هک شدن وب سایت این خبرگزاری، فیلم غیر اخلاقی منتشر شده در فضای مجازی که انجام خودارضایی منتسب به کارمند این خبرگزاری بود را تکذیب کرد.

خبرگزاری فارس اعلام کرد ادعاهای مربوط به حذف ۲۵۰ ترابایت اطلاعات یا پخش فیلمی به نام دوربین مدار بسته، صحت نداشته و مربوط به خبرگزاری فارس نیست.

به دنبال عملیات پیچیده هک و حمله سایبری از شامگاه جمعه، دسترسی برخی کاربران به وب سایت خبرگزاری فارس مختل شد.
گروه فنی از همان دقایق اولیه منشا و شیوه نفوذ هکرها را شناسایی کرد و عملیات خنثی‌سازی این حملات را آغاز نمود.حملات سایبری به خبرگزاری فارس تقریبا بدون وقفه و همه روزه از کشورهای مختلف از جمله سرزمین‌های اشغالی انجام می‌شود.
در حال حاضر وب‌سایت خبرگزاری فارس و سایت‌های زیرمجموعه توسط ۵۰۰ ماشین و سرور در ۳ دیتاسنتر از جمله دیتاسنتر مرکزی خبرگزاری پشتیبانی می‌شود.
بررسی تمام این ماشین‌ها و سرورها و رفع آلودگی‌های احتمالی زمان‌بر است و ممکن است برخی سرویس‌های خبرگزاری را چند روزی با مشکل مواجه کند.
در حمله اخیر هکرها فقط توانسته‌اند اطلاعات و اخبار روز جمعه را از بین ببرند و سایر اطلاعات و دیتابیس‌های خبرگزاری در دسترس است.
همچنین ادعاهای مربوط به حذف ۲۵۰ ترابایت اطلاعات یا پخش فیلمی به نام دوربین مدار بسته، صحت نداشته و مربوط به خبرگزاری فارس نیست.

کلیدواژه : هک

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • علی 15 دسامبر 2022 / 10:06 ب.ظ

    خاک توسرتون بدبختا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید