کد خبر:15945
پ

صحبتهای جنجالی قاسم حدادی فر: ایفمارک اشتباه کرده به ما چه ربطی دارد؟

قاسم حدادی فر کاپیتان ذوب آهن در خصوص حواشی بازی پرسپولیس و ذوب آهن صحبتهای جنجالی را مطرح کرد و تیغ انتقاداتش را به سمت سازمان لیگ و ایفمارک برد و باشگاه ذوب آهن را از هرگونه تخلفی مبرا دانست.   صحبتهای جنجالی قاسم حدادی فر: ایفمارک اشتباه کرده به ما چه ربطی دارد؟ ما […]

قاسم حدادی فر کاپیتان ذوب آهن در خصوص حواشی بازی پرسپولیس و ذوب آهن صحبتهای جنجالی را مطرح کرد و تیغ انتقاداتش را به سمت سازمان لیگ و ایفمارک برد و باشگاه ذوب آهن را از هرگونه تخلفی مبرا دانست.

 

صحبتهای جنجالی قاسم حدادی فر: ایفمارک اشتباه کرده به ما چه ربطی دارد؟

صحبتهای جنجالی قاسم حدادی فر: ایفمارک اشتباه کرده به ما چه ربطی دارد؟

ما چه تخلفی کردیم؟ تیم ما واقعا آلوده بود و با این شرایط بازیکنان امیدمان را هم آوردند و مقابل شهر خودرو بازی کردیم. با همان شرایط ولی با بازگشت چند بازیکن گفتند باید به تهران بیایید که بازی با پرسپولیس برگزار شود.

▫️ایفمارک و کمیته پزشکی هم در جریان بودند. 18-17 نفر ما آلوده بودند. چه تخلفی می‌توانستیم انجام بدهیم که این بحث‌ها مطرح می‌شود؟ این مسأله واقعا جای سؤال دارد.

▫️کاپیتان ذوب‌آهن در خصوص این که گفته می‌شود با وجود این که مبتلا بوده اجازه حضور در تمرین پیدا کرده، گفت: اصلاً این طور نیست و در این مورد سو تفاهم شده، البته اصراری ندارم بخواهم حرفم را ثابت کنم و خود مردم قضاوت می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند. ایفمارک یک بار از من تست گرفت گفتند منفی شدی، دو روز دیگر هم تست می‌گیریم و اگر دوباره منفی بودی مشکلی وجود ندارد.

▫️به قول رسول کربکندی صحبت‌هایی که مطرح می‌شود واقعا جای تعجب دارد. مردم هم می‌گویند از یک تیم خاص جانبداری می‌شود! وقتی این صحبت‌ها را می‌شنویم شک می‌کنیم. با این حال طوری نیست.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید