کد خبر:1874
پ

شیخ دیاباته: هواداران استقلال ببخشند اما چاره ای جز فسخ ندارم | میخواهند فراری ام دهند!

این روزها یکی از سوژه‌های داغ باشگاه استقلال بحث پرداخت مطالبات بازیکنان خارجی این تیم به خصوص شیخ دیاباته است. در حالی که استقلالی‌ها حرف از توافق و پرداخت پول این بازیکن مالیایی می‌زنند، باشگاه تنها تا پایان امروزفرصت دارد تمام و کمال پول این بازیکن را به حسابش در امارات واریز کند. طلب 255 […]

این روزها یکی از سوژه‌های داغ باشگاه استقلال بحث پرداخت مطالبات بازیکنان خارجی این تیم به خصوص شیخ دیاباته است. در حالی که استقلالی‌ها حرف از توافق و پرداخت پول این بازیکن مالیایی می‌زنند، باشگاه تنها تا پایان امروزفرصت دارد تمام و کمال پول این بازیکن را به حسابش در امارات واریز کند.

طلب 255 هزار دلاری که گویا تنها تا تنظیم این مطلب موفق به واریز 60 هزار دلار از مطالبات شیخ دیاباته شده است. در حالی که امیدواری برای بازگشت دیاباته و عدم فسخ قرارداد این بازیکن با استقلال از سوی مدیران باشگاه بسیار زیاد است اما گویا شیخ کل طلبش را می‌خواهد و اگر یک سنت کمتر پرداخت شود، او قراردادش را فسخ خواهد کرد.

در این خصوص گفت و گویی کوتاه با مهاجم 8 گله استقلال داشتیم که در روزهای کرونایی در کنار خانواده حضور داشته و برنامه‌های تمرینی خودش را دنبال می‌کند. دیاباته درخصوص ادعای استقلالی‌ها بابت مطالباتش و ماجرای فسخ و احتمال برنگشتنش به ایران گفت: «شدیدا دلتنگ شروع دوباره رقابت‌های فوتبال هستم و امیدوارم هرچه زودتر شرایط عادی شود. تمریناتم را دنبال می‌کنم و امیدوارم شرایط فراهم شود تا بازهم کنار هواداران استقلال کار را دنبال کنم. با این حال من رفتارهایی از سوی باشگاه می‌بینم که انگار می‌خواهند شیخ را فراری دهند. پولی هم که واریز شده حقوق یک ماه من هم نمی‌شود و فکر می‌کنم دست هایی وجود دارد که می‌خواهند من را از استقلال دور کنند. عقب افتادن 5 ماه حقوقم بی احترامی به شعور من بوده و باید به هواداران استقلال بگویم که همه کار کردم و به باشگاه فرصت دادم تا پیش آنها بمانم و الان هم منتظر هستم تا با درست شدن اوضاع در کنار این تیم باشم. فقط این را باید بگویم که اگر قراردادم فسخ شد من را مقصر ندانند چون این تصمیم علی رغم میل باطنی من است و قطعا تصمیم سختی خواهد بود. من هم خانواده دارم و باید برای آنها تصمیمی درست بگیرم و اگر به موقع پول واریز نشود مجبور به فسخ قراردادم خواهم بود.»

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید