کد خبر:2783
پ

سیگنال های قدرتمند ورود پول هوشمند به بازار بورس

همانطور که در تحلیل های پیش به موضوع اصلاح شاخص اشاره کرده بودیم، امروز نیز با رصد بازار خبر خوشی برای سهامداران تازه وارد به بورس که قادر به تشخیص جریان و روند آتی بازار سرمایه ندارند، داریم.   لیست گروه های بورسی تلگرامی   ربات سرخطی زن در صف خرید و صف فروش   […]

همانطور که در تحلیل های پیش به موضوع اصلاح شاخص اشاره کرده بودیم، امروز نیز با رصد بازار خبر خوشی برای سهامداران تازه وارد به بورس که قادر به تشخیص جریان و روند آتی بازار سرمایه ندارند، داریم.

 

لیست گروه های بورسی تلگرامی

 

ربات سرخطی زن در صف خرید و صف فروش

 

آموزش تابلوخوانی در بورس | چطور مچ بازیگر سهم را بگیریم؟

 

آموزش تصویری تابلوخوانی ورود پول هوشمند به یک سهم

 

سیگنال های قدرتمند ورود پول هوشمند به بازار بورس

شاخص کل بورس تهران در حالی ساعات ابتدایی را با رشد 13 هزار واحدی شروع کرد که بسیاری از سهامداران کوتاه مدت که در انتهای هفته گذشته مبادرت به خرید سهام کرده بودند با حد سودی حدود 10 درصد اقدام به فروش کردند و این اقدام آنها از ترس ریزش مجدد بازار قابل پیش بینی و طبیعی به نظر می رسید. اما راند سوم بازار زمانی جذابیت بازار سرمایه را نشان داد که حقوقی های بزرگ بازار وارد عرضه شدند و با جمع آوری بسیاری از سهم ها در کف قیمتی به تقویت تقاضا کمک کردند و اکنون اگرچه شاخص کل با افت 3000 واحدی به پایان روز معاملاتی خود نزدیک می شود اما در بسیاری از نمادهای بزرگ بورسی شاهد بازگشت پرقدرت قیمتها هستیم و پس از چند هفته بار دیگر حجم و ارزش معاملات امروز دوباره به زمانی بازگشت که اوج رونق را در بازار شاهد بودیم.

 

با توجه به فعل و انفعالات امروز بازار بورس به نظر می رسد اصلاح تکنیکال شاخص و بسیاری از نمادهای بنیادی به اتمام رسیده و بار دیگر بازار گارد صعودی به خود گرفته که البته با توجه به آزادسازی سهام عدالت و قول مسئولین دولت مبنی بر حمایت از بازار، این اتفاق قابل پیش بینی به نظر می رسید.

نمادهای ایران خودرو، بانک تجارت و سایپا به ترتیب با حدود 3 میلیارد، یک میلیارد و نیم و یک میلیارد و دویست معامله بیشترین حجم معاملات را به خود اختصاص دادند و حمایت امروزی که از این نمادها صورت گرفت نوید رشد قریب الوقوع بازار در روزهای آینده را می دهد.

 

سیگنال منتخب:

تقریباً در اواخر بازار تمامی نمادهای گروه پالایشی ممنوع متوقف شدند تا در خصوص حاشیه سود به واسطه تسعیر ارز در صورتهای مالی خود، اصلاحاتی را انجام دهند که تعدیل مثبت در EPS این شرکتها در رزوهای آینده قادر است بسیاری از نمادهای وابسته به آنها را در مدار صعودی قرار دهد و سیگنال عبور پر قدرت شاخص کل از مقاومت 1 میلیون واحدی از همین حالا صادر شده است.

 

در پایان معاملات امروز، حجم کل معاملات بورس و فرابورس نزدیک به 15 میلیارد سهم و ارزش معاملات نزی نزدیک به 14 هزار میلیارد تومان بود که ارقام قابل اعتنایی محسوب می شوند و سیگنال ورود مجدد پول هوشمند به بازار را می دهند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید