کد خبر:41415
پ

ساعت و نتیجه بازی ایران و آمریکا در جام جهانی 2022

ساعت بازی ایران و آمریکا در جام جهانی 2022 مشخص شد. ساعت بازی ایران و آمریکا در جام جهانی بر این اساس، تیم ملی فوتبال کشورمان سه شنبه شب راس ساعت 22:30 به وقت تهران به مصاف تیم ملی آمریکا خواهد رفت. با توجه به گرمای هوا، این بهترین زمان ممکن برای برگزاری یک مسابقه […]

ساعت بازی ایران و آمریکا در جام جهانی 2022 مشخص شد.

ساعت بازی ایران و آمریکا در جام جهانی

بر این اساس، تیم ملی فوتبال کشورمان سه شنبه شب راس ساعت 22:30 به وقت تهران به مصاف تیم ملی آمریکا خواهد رفت. با توجه به گرمای هوا، این بهترین زمان ممکن برای برگزاری یک مسابقه فوتبال در قطر محسوب می شود.

ملی پوشان کشورمان که با پیروزی حماسی مقابل ولز شانس زیادی برای صعود به دور بعد مسابقات دارند، احتمالاً با یک تساوی هم به مرحله حذفی جام جهانی صعود می کنند.

نمودار حذفی جام جهانی 2022

با توجه به شرایط جدول گروه B، به احتمال زیاد تیم ایران به عنوان تیم دوم گروه خود صعود می کند و می بایست به مصاف تیم اول گروه A برود. از شرایط گروه A نیز اینطور بر می آید که تیم ملی ایران باید در مرحله حذفی به مصاف هلند برود. تیم ملی هلند در بازی آخرشان کار سختی مقابل قطر نخواهند داشت و احتمالاً به عنوان تیم اول صعود خواهند کرد.

پیش بینی نتیجه بازی ایران و آمریکا

دو تیم در شرایط کاملاً متفاوتی به مصاف هم می روند. تیم ملی آمریکا با کسب یک تساوی ارزشمند مقابل تیم انگلیس نشان داد، تیم قابل احترامی است. در سمت مقابل تیم ملی ایران با شکست دادن تیم ولز، در موضع برتر در این مسابقه قرار دارد چرا که با یک مساوی هم به مرحله بعد صعود می کند. بدون شک استرس بردن این بازی نزد بازیکنان آمریکا بیشتر است و آنها هستند که حالت هجومی بیشتری مقابل ایران خواهند گرفت. این در حالیست که تیم ملی ایران در بازی مقابل ولز نشان داد استاد ضدحملات برق آسا است. به احتمال فراوان مهدی طارمی ستاره ایران در جدال حساس و حیثیتی مقابل آمریکا خواهد بود. البته حواشی و مسائل سیاسی در ایران به استرس نهفته بین بازیکنان ایران در این مسابقه افزوده است. شاید اگر مثل بازی ایران مقابل انگلیس، تیم ملی کشورمان گل اول مسابقه را بر خلاف استراتژی کیروش در همان نیمه اول دریافت کند، این بار مقابل تیم ملی آمریکا گلباران شود و با جام جهانی خداحافظی کند. در مجموع با توجه به جمیع جهات، ربات پیش بینی بتاکاپ، نتیجه 2 بر 1 به سود آمریکا را برای این بازی حدس زده است.

مکان بازی ایران و آمریکا

دو تیم در ورزشگاه الثومامه به مصاف هم می روند.

داور بازی ایران و آمریکا در جام جهانی

بدون شک یکی از سخت ترین قضاوت های جام جهانی، داوری بازی ایران و آمریکا خواهد بود. این بازی هم به لحاظ سیاسی و هم به لحاظ امتیاز دو تیم در جدول گروه، از حساسیت زیادی برخوردار است. متئو لاهوز داور 45 ساله اسپانیایی دیدار حساس ایران و آمریکا را قضاوت خواهد کرد.

پیش بینی خود از نتیجه بازی ایران و آمریکا را در اپلیکیشن بتاکاپ ثبت کنید و برنده جایزه نقدی شوید.

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • صفدر...پناهی 27 نوامبر 2022 / 8:41 ب.ظ

    ایران…یک….صفر…امریکا را میبره انشااا

    • ناشناس 28 نوامبر 2022 / 10:49 ق.ظ

      آن شالله

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید