کد خبر:41447
پ

دروازه بان ایران مقابل آمریکا کیست؟

با اضافه شدن علیرضا بیرانوند به تمرینات تیم ملی بدون ماسک محافظ، سوال بسیاری از هواداران فوتبال در ایران این است که دروازه بان اول ایران مقابل تیم ملی آمریکا کیست؟ این ابهام در حالی جدی شده که سید حسین حسینی با وجود نمایش ضعیف مقابل انگلیس، اما یک روز استثنایی مقابل تیم ملی ولز […]

با اضافه شدن علیرضا بیرانوند به تمرینات تیم ملی بدون ماسک محافظ، سوال بسیاری از هواداران فوتبال در ایران این است که دروازه بان اول ایران مقابل تیم ملی آمریکا کیست؟

این ابهام در حالی جدی شده که سید حسین حسینی با وجود نمایش ضعیف مقابل انگلیس، اما یک روز استثنایی مقابل تیم ملی ولز سپری کرد و با 3 سیو عالی مانع از فرو ریختن دروازه ایران در لحظات حساس بازی شد. واکنش های خوب حسینی باعث شد تا گل های دقایق پایانی تیم ملی مقابل ولز به پیروزی ایران بیانجامد.

اما به نظر می رسد علیرضا بیرانوند به شرایط بازی رسیده است و کارلوس کیروش اکنون در دو راهی سختی مانده است.

از یک سو سید حسین حسینی قرار دارد که به اصطلاح فوتبالی ها، ترش ریخته و با اعتماد به نفس بالا در درون دروازه تیم ملی قرار می گیرد. از سوی دیگر علیرضا بیرانوند تا قبل از جام جهانی دروازه بان شماره 1 کیروش در جام جهانی محسوب می شد و حال با درخشش حسینی مشخص نیست آیا کیروش به ترکیب برنده دست می زند و یا با ریسک بالا، بیرانوندی را به بازی میگیرد که از شرایط مسابقه دور بوده و این احتمال وجود دارد که بار دیگر به دلیل مصدومیت مجبور به تعویض وی شود.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • میرزائی 29 نوامبر 2022 / 8:55 ب.ظ

    فقط امیر عابدزاده

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید