کد خبر:1945
پ

رسمی | لیگ برتر ایران از 12 خرداد آغاز می شود

دکتر حریرچی معاون وزیر بهداشت شب گذشته در ارتباط تلفنی زنده با شبکه خبری مدعی شد تصمیمات اولیه برای برگزاری لیگ برتر فوتبال اتخاذ شده و در جلسه روز شنبه این تصمیمات نهایی خواهد شد. با این تصمیم جدید، هواداران استقلال و پرسپولیس که در هفته های اخیر بارها بر سر برگزاری یا عدم برگزاری […]

دکتر حریرچی معاون وزیر بهداشت شب گذشته در ارتباط تلفنی زنده با شبکه خبری مدعی شد تصمیمات اولیه برای برگزاری لیگ برتر فوتبال اتخاذ شده و در جلسه روز شنبه این تصمیمات نهایی خواهد شد. با این تصمیم جدید، هواداران استقلال و پرسپولیس که در هفته های اخیر بارها بر سر برگزاری یا عدم برگزاری بازیها دچار تنش شده بودند، تکلیف خود را در ادامه می دانند چرا که در نهایت تصمیم بر این شد که بازیها برگزار شود.

 

 لیگ برتر ایران از 12 خرداد آغاز می شود

 

حریرچی در این ارتباط گفت:

تصمیم های روز شنبه نهایی و تصویب خواهد شد که اگر این اتفاق روی دهد، از چند روز آینده، سه هفته به تیم‌ها برای تمرین فرصت داده می‌شود.
همچنین در ۴۵ روز و با پنج روز فاصله، ۹ هفته بازی‌های لیگ برتر برگزار خواهد شد و سپس تیم‌ها آماده شرکت در لیگ قهرمانان آسیا و تیم ملی ایران مهیای حضور در مقدماتی جام جهانی می‌شود.

بدین ترتیب به نظر می رسد با توجه به صدور مجوز تمرین تیم ها از شنبه، بازیهای لیگ برتر در حد فاصل 12 تا 15 خرداد آغاز می شود و تا قبل از مرداد ماه به پایان می رسد.

نکته ای که در این بین مغفول مانده، برگزاری یا عدم برگزاری بازیهای جام حذفی است که باید دید آیا برگزاری ادامه مسابقات جام حذفی در تقویم فشرده سازمان لیگ دیده شده یا خیر؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید