کد خبر:1851
پ

خبر خوش رسول پناه برای پرسپولیسی ها

مهدی رسول پناه که حضورش در کادر مدیریت پرسپولیس با انتقادات زیادی همراه بوده امروز ظهر در مصاحبه با خبرنگاران اخبار خوشی را به هواداران پرسپولیس داد تا خیالشان از بابت بدهی های باشگاه و حفظ نفرات شاخص این تیم در فصل آتی راحت شده باشد چرا که او خبر از واریز 110 میلیارد تومان […]

مهدی رسول پناه که حضورش در کادر مدیریت پرسپولیس با انتقادات زیادی همراه بوده امروز ظهر در مصاحبه با خبرنگاران اخبار خوشی را به هواداران پرسپولیس داد تا خیالشان از بابت بدهی های باشگاه و حفظ نفرات شاخص این تیم در فصل آتی راحت شده باشد چرا که او خبر از واریز 110 میلیارد تومان پول کارگزار این تیم طی 3 روز آینده به حساب باشگاه داد که می تواند بسیاری از مشکلات این تیم را حل کند.

 

رونمایی از قرارداد ترکمانچای انصاری فرد با کارگزار

 

خبر خوش رسول پناه برای پرسپولیسی ها

رسول پناه در گفتگوی کوتاه پس از پایان جلسه گفت:

 

ساختار باشگاه پرسپولیس معیوب است. اگر درست بود که مشاور رسانه‌ای درباره یک تصمیم اقتصادی که دخالت و اظهار نظر نمی کرد. کف قرارداد یکساله ۱۱۰ میلیارد تومان است.

این الحاقیه را برای اداره حقوقی وزارت ورزش فرستادیم و آنها هم پاسخ دادند. موضوع انتشار قراردادهای بازیکنان، مربوط به دوران قبل از سرپرستی باشگاه می‌شود. قطعا این مشکل را برطرف می کنیم.

به هواداران تیم قول می دهیم همه مشکلات و بدهی های جاری تیم رفع شده و هیچ خطری از بابت محرومیت یا کسر امتیاز تیم را تهدید نمی کند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید