حمله تند اسماعیل حلالی به سرمربی استقلال | علم شنگه فینال آسیا یادتان هست؟
اسماعیل حلالی بایکن سابق پرسپولیس نی به جمع افرادی پیوست که به جنگ مجازی پیشکوستان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس پیوسته بودند. او در حالی به فرهاد مجیدی تاخت که مشخص نیست باشگاه پرسپولیس در کجای دعوای فرهاد مجیدی و وزیر ارتباطات قرار دارد که مسئولین این تیم و پیشکوستان پرسپولیس اینگونه به مجیدی می […]
اسماعیل حلالی بایکن سابق پرسپولیس نی به جمع افرادی پیوست که به جنگ مجازی پیشکوستان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس پیوسته بودند. او در حالی به فرهاد مجیدی تاخت که مشخص نیست باشگاه پرسپولیس در کجای دعوای فرهاد مجیدی و وزیر ارتباطات قرار دارد که مسئولین این تیم و پیشکوستان پرسپولیس اینگونه به مجیدی می تازند؟ آیا آن روز که کیروش و دستیاران کیروش ا شکست پرسپولیس در ینال آسیا مقابل کاشیما خوشحال بودند و مورد انواع تاخت و تاز پیشکوستان پرسپولیس قرار گرفتند، احدی از مجموعه استقلال در قبال این حملات موضع گیری کرد؟ کیروش در آن مقطع به واسطه درگیری لفظی با برانکو رابطه خوبی با باشگاه استقلال پیدا کرده بود و با پرسپولیس زاویه داشت. آیا در آن زمان،، کیروش و دستیارانش شخصیت حقیقی نداشتند که از تیم مورد علاقه خود در ایران حمایت کنند و از شکست تیم رقیبش خوشحال باشند؟
آیا این دوستان ادبیات برانکو در قبال کیروش که سرمربی وقت تیم ملی بود فراموش کرده اند؟ آن روز که برانکو به عنوان سرمربی پرسپولیس به فوتبال ایران توهین کرد و آن را سیرک خطاب کرد(که اتفاقا در همین سیرک هم سه بار قهرمان شد) چطور این آقایانی که امروز دم از عفت کلام می زنند روزه سکوت گرفته بودند؟ در نهایت اینکه آن روزی که افشین پیروانی در رختکن پرسپولیس، بازیکنان این تیم را به شارلاتان بازی و چرک بازی برای رسیدن به قهرمانی دعوت میکرد، همین جناب حلالی هم عضو همان تیم بود اما امروز حتی یکبار به موضوعات مطروحه توسط او در دو هفته اخیر اشاره نمی شود و در مورد رسوایی آکادمی کیا روزه سکوت گرفته است
حمله تند اسماعیل حلالی به سرمربی استقلال

توئیت مهدی مهدوی کیا بعد از خوشحالی کیروش و دستیارانش از شکست پرسپولیس در فینال آسیا
در این ایامچطور پیشکسوت ظاهراً موجهی همچون مهدوی کیا که امروز اسناد رسوایی صغرسن در مجموعه ش منتشر شده به خود اجازه داد به جایگاه سرمربی تیم ملی توهین کند؟ آیا ارادی که امروز از جایگاه حقیقی وزیر ارتباطات در هواداری تیم پرسپولیس حر می زنند،، آن روزها فراموش کردند که کیروش هم شخصیت حقیقی دارد و می تواند از تیمی خوشش بیاید و از تیمی متنفر باشد؟ آیا دوستان حملات کلامی تند علی کریمی به کیروش را فراموش کرده اند؟ در همان زمان نیز شما در جایگاه شکست خورده و ناراحت از باخت در فینال لیگ قهرمانان آسیا به خود اجازه دادید تا به شخصیت حقوقی سرمربی تیم ملی بتازید و امروز نیز در همان شرایط وقتی تیمی از شکست ناراحت است، نمی توانید از تاخت و تاز سرمربی استقلال به وزیر ارتباطات ایراد بگیرید.

چجوری این مطلبای افراطی رو میزارین؟؟ اگه دنبال آرامشین چرا این مطالبو میزارین؟ خودتون دنبال جنجالین و نمیخواین آرامش ب فوتبال برگرده- مشکل همتونم اینه ک چرا پرسپولیس قهرمان میشه – بسه حسادت- بسه جنجال و نامردی و تهمت- عیسی بد سوزونده
حیف از کی روش که برای فوتبال ایران زیادی بود..
واقعا به تو حسام کیسه کش فقط باید گفت دم اون دهنتو ببنرد لایق هیچ چیز دیگه ای نیستی اینقدر وقیح و بی منطقی !!😡🤢😡🤢
منطق داری جوابشو بده.
اینکه هر نویسنده ای هم تمایلات رنگی داشته باشه قابل درکه، ولی اینکه نوشته های اون همش لجن روانی و عقده باشه نه.
لطفا مزخرفات این ملکی عقده ای رو به عنوان مطلب چاپ نکنید
چرا لجنه ؟ جواب داری جوابشو بده . مکتبتون همینه که وقتی کم میارید طرف مقابلو متهم میکنید. آقا دروغ میگه ؟ مگه زمان کیروش و برانکو نبود؟ برانکو هر گوهی دلش خواست خورد ولی یه نفر بلند نشد بگه آقا به فوتبال ایران به سرمربی تیم ملی توهین نکن الان مجیدی همون کارو میکنه همه برای ما آدم شدن میگن نباید به وزیر حرف می زد؟ شما چرا اون موقع به برانکو حرف نزدید اینو جاب بده بعد نویسنده رو متهم کن وگرنه چرند و لجن امثال تو هستن
اون زمان یادت رفته که همه کیسه کشا اصلا منطق براتون مهم نبود فقط از دکل کیروش بالا میرفتید که روبرو سرورتون قد علم کنید.
حالا هم هرکی هرچی میگه تو میای وسط و گ..ه میخوری معلومه که چقدر منطق داری
فعلا ت ج ا و ز ی که پرسپولیس کبیر به خاله فرنازتون کرده همه جاتونو سوزونده و زر زر مفت میکنید، اشکال نداره جونم میتونید به چس ناله هاتون ادامه بدید
کیسه چه گوهی هست که برای پرسپولیس بل بل زبانی بکنه کیروش یه عده کیسه کش رو برد جام ملت ها تحقیر شد به صدقه سر بیرانوند پرسپولیسی تو جام جهانی اعتبار پیدا کرد کیروش کیسه کش فقط پول ملت رو بالا کشید مجیدی گوه خورده یه جهرمی توهین میکنه تا کونش رو پاره بکنم
اسکل اونی که سوتی داد جام ملتها و بازی رو ول کرد مقابل ژاپن عنانی زادگان بود . پس کم زر بزن
ناشناس عوضی اسم فرهاد مجیدی رو با دهن نجست نیار وگرنه فکتو پاره میکنم
خفه شو بابا، کیسه دوزاری آخه اون فرناز دوپینگی چه گ…یه که بخوایم حتی به فلانمون حسابش کنیم.
فعلا که ما پارتون کردیم.
میخواین چیزی نشنوید میتونید خفه شید و حالا حالاها لال بمونید اگر دربی بعدی یه مساوی ای چیزی گرفتید دوباره زرزر کنید