کد خبر:2325
پ

تصمیم متضاد مسئولین اتحادیه فوتبال انگلیس با سازمان لیگ ایران

ساعاتی قبل جلسه سرنوشت ساز مسئولین اتحادیه فوتبال انگلیس با 20 تیم لیگ برتری برگزار شد و در نهایت هر 20 تیم موافقت خود را برای بازگشت به بازیها تحت توافقنامه ای که با مسئولین برگزار کننده امضا کردند، امضا کردند. در انی توافقنامه، در هر لحظه از مسابقات که حتی تست کرونای یک بازیکن […]

ساعاتی قبل جلسه سرنوشت ساز مسئولین اتحادیه فوتبال انگلیس با 20 تیم لیگ برتری برگزار شد و در نهایت هر 20 تیم موافقت خود را برای بازگشت به بازیها تحت توافقنامه ای که با مسئولین برگزار کننده امضا کردند، امضا کردند. در انی توافقنامه، در هر لحظه از مسابقات که حتی تست کرونای یک بازیکن از هر تیمی مثبت اعلام شده باشد، مسابقات بار دیگر لغو خواهد شد. این تصمیم از ان جهت با تصمیم اخیر مسئولین سازمان لیگ ایران در تناقض است که در فوتبال انگلیس صاحبان اصلی فوتبال یعنی باشگا ها برای سرنوشت لیگ تصمیم گرفتند اما در ایران وزارت ورزش برای فوتبال تصمیم می گیرد!

 

تصمیم متضاد مسئولین اتحادیه فوتبال انگلیس با سازمان لیگ ایران

بازگشت تیمهای لیگ برتر انگلیس به فوتبال

نکته جالب در لیگ برتر انگلیس این است که در آنجا تیمها و حق رای اکثریت، برای تعیین سرنوشت لیگ تصمیم گیری می کند اما در ایران، وزارت ورزش و سازمان لیگ بر خلاف نظر 15 تیم، به صورت دیکتاتوری و یکجانبه تصمیمات را اتخاذ می کنند!

 

از دیگر نکات این روزهای فوتبال بریتانیا می توان به استقلال کشورهای حوزه بریتانیا اشاره کرد که در لیگ برتر انگلیس تیمها تصمیم به ادامه بازیها گرفتند اما در اسکاتلند تیمها قهرمانی سلتیک را قبول کردند و در حالی که تنها 3 هفته به پایان لیگ باقی مانده بود بازیها با اعلام قهرمانی سلتیک پایان یافت. گفتنیست سلیتک با 30 بازی و 80 امتیاز قهرمانی اش قطعی بود چرا که تیم دوم جدول با 67 امتیاز حتی اگر هر سه بازی را می برد و سلتیک نیز هر سه بازی را می باخت، به جایی نمی رسید. این اتفاق در لیگ بلژیک نیز رخ داد و بروخه در حالی به عنوان قهرمان اعلام شد که تیم دوم حتی اگر همه بازیهایش  را می برد، به عنوان قهرمانی نمی رسید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید