کد خبر:13884
پ

تحلیل بازی پرسپولیس و شهرخودرو | یک برد و 3 هدف

سایت بتاکاپ – تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه روند گل نخوردن هایش توانست یک بازی دیگر را با کلین شیت به پایان برساند و در عین حال هم در جریان بازی گل بزند و هم اینکه تعداد گلهای زده ش را تا هفته چهارم به عدد 4 برساند که عدد نرمالی محسوب می شود. در […]

سایت بتاکاپ – تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه روند گل نخوردن هایش توانست یک بازی دیگر را با کلین شیت به پایان برساند و در عین حال هم در جریان بازی گل بزند و هم اینکه تعداد گلهای زده ش را تا هفته چهارم به عدد 4 برساند که عدد نرمالی محسوب می شود. در ادامه به تحلیل بازی پرسپولیس و شهرخودرو پرداخته ایم.

 

آمار و اطلاعات بازی پرسپولیس و شهرخودرو

 

برنامه بازی های پرسپولیس

 

تحلیل بازی پرسپولیس و شهرخودرو | یک برد و 3 هدف

تحلیل بازی پرسپولیس و شهرخودرو | یک برد و 3 هدف

به قلم صمد ابراهیمی

نیمه اول پرسپولیس یک بازی مالکانه را به نمایش گذاشت. در این نیمه می‌شد به گل‌های بیشتر رسید اما هم بازیکنان بعضا کم دقت بودند و هم کمی سرعت انتقال توپ در تیم پرسپولیس پایین بود. با همین سبک و سیاق، اگر سرعت انتقال توپ را بالاتر ببرند حریف شکننده خواهد بود. از نمایش خوب عالیشاه هم نباید گذشت. گل سید جلال حسینی به موقع و عالی بود

پرسپولیس در شروع نیمه دوم کمی احتیاط را پیشه کرد اما با تعویض‌های گل‌محمدی و کم شدن فاصله خطوط، بازی به دست سرخپوشان افتاد و نمایش دلچسبی داشتند. هافبک‌ها خود را به خط حمله نزدیک کردند و فشار مضاعفی روی دروازه حریف ایجاد کردند و گل‌های دوم و سوم هم رویید. پرسپولیس امروز چیزی شبیه روزهای خوبش بود. این تیم هنوز هم می‌تواند بهتر باشد.

 

در تکمیل تحلیل بازی توسط صمد ابراهیمی به چند نکته کلیدی اشاره خواهیم کرد.

 

*ساختار دفاعی پرسپولیسی و حامد لک توانستند بار دیگر کلین شیت ثبت کنند و اعتماد به نفس این تیم در دفاع کردن باز هم بالاتر برود.

*آرمان رمضانی مهاجم بلند قامت پرسپولیس با از دست دادن دو موقعیت مسلم گلزنی نشان داد کادر فنی پرسپولیس نمی تواند روی او به عنوان مهاجم اصلی در فینال لیگ قهرمانان آسیا حساب کند.

*بازی روان امید عالیشاه در این بازی نشان داد او قادر است به خوبی جایگزین احسان پهلوان در فینال باشد.

*پرسپولیس در این بازی به جز یک موقعیت شوت از راه دور، هیچ موقعیت جدی به تیم حریف نداد و در عین حال توانست 7 موقعیت مسلم گلزنی بر روی دروازه حریف ایجاد کند که یک آمار درخشان برای این تیم به حساب می آید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید