کد خبر:39148
پ

بیوگرافی،آمار، سوابق، هایلایت گلهای پیر میشل لاسوگا مهاجم آلمانی پرسپولیس

گفته می شود یحیی گل محمدی درخواست جذب یک مهاجم آلمانی با سابقه را کرده است. در ادامه توجه شما را به بیوگرافی،آمار، سوابق، هایلایت گلهای پیر میشل لاسوگا مهاجم آلمانی پرسپولیس جلب می نمائیم.   ربیوگرافی،آمار، سوابق، هایلایت گلهای پیر میشل لاسوگا مهاجم آلمانی پرسپولیس پیر میشل لاسوگا مهاجم 189 سانتی متری اهل آلمان […]

گفته می شود یحیی گل محمدی درخواست جذب یک مهاجم آلمانی با سابقه را کرده است. در ادامه توجه شما را به بیوگرافی،آمار، سوابق، هایلایت گلهای پیر میشل لاسوگا مهاجم آلمانی پرسپولیس جلب می نمائیم.

 

ربیوگرافی،آمار، سوابق، هایلایت گلهای پیر میشل لاسوگا مهاجم آلمانی پرسپولیس

بیوگرافی،آمار، سوابق، هایلایت گلهای پیر میشل لاسوگا مهاجم آلمانی پرسپولیس

پیر میشل لاسوگا مهاجم 189 سانتی متری اهل آلمان است که در پست مهاجم تارگت بازی می کند. این بازیکن 30 ساله که 11 بازی ملی در تیم زیر 21 ساله های آلمان نیز انجام داده موفق به زدن 4 گل و 1 پاس گل در این تیم شده است.

آمار گلزنی میشل لاسوگا

لاسوگا سابقه بازی در تیم های مطرحی همچون هامبورگ، لیدزیونایتد، بایر لوکوزن، هرتا برلین و ولسبورگ را در کارنامه دارد. او در چند فصل اخیر در حوزه خلیج فارس بازی کرده و سابقه بازی در تیم های العربی و الخور قطر را در کارنامه دارد. بهترین عملکرد او مربوط به حضورش در هامبورگ است که در 138 بازی، 49 گل به ثمر رساند. او 8 سال پیش در هامبورگ توانست رکورد یک هت تریک در 8 دقیقه را مقابل نورنبرگ ثبت کند. در ادامه آمار سوابق گلزنی لاسوگا را مشاهده می نمائید.

آمار گلزنی لاسوگا

قیمت لاسوگا در ترانسفرمارکت

این بازیکن در حال حاضر بازیکن آزاد است و قیمت پائین او باعث وسوسه کادر فنی پرسپولیس برای جذب این مهاجم گلزن شده است. ارزش فعلی میشل لاسوگا در سایت ترانسفر ماکت حدود 275 هزار دلار درج شده است که معادل حدود 8 میلیارد تومان برای یک فصل است. رقمی که از قرارداد بسیاری از بازیکنان فعلی ایران پائینتر است.

 

هایلایت بازی ها و گل های پیر میشل لاسوگا مهاجم آلمانی پرسپولیس

 

 

 

دیدگاه کاربران 13 دیدگاه
  • ناشناس 16 آگوست 2022 / 3:24 ب.ظ

    خوبه

    نام کاربری: شاهین بندر

  • جعفر رفیعی زا ه 16 آگوست 2022 / 12:36 ب.ظ

    بد نیست….

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید