بیانیه عجیب باشگاه پرسپولیس در محکومیت یک نوع خاص از توهین و فحاشی در استادیوم ها
پس از اتفاقات اخیر بین هواداران پرسپولیس و تراکتور، باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه ای عجیب مدعی شد با توهین قومیتی برخورد خواهد کرد. بیانیه عجیب باشگاه پرسپولیس در محکومیت یک نوع خاص از توهین و فحاشی در استادیوم ها این بیانیه عجیب سوالات زیادی را در ذهن مخاطبین ایجاد می کند که به برخی […]
پس از اتفاقات اخیر بین هواداران پرسپولیس و تراکتور، باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه ای عجیب مدعی شد با توهین قومیتی برخورد خواهد کرد.
بیانیه عجیب باشگاه پرسپولیس در محکومیت یک نوع خاص از توهین و فحاشی در استادیوم ها
این بیانیه عجیب سوالات زیادی را در ذهن مخاطبین ایجاد می کند که به برخی از آنها می پردازیم:
- دوستان تا الان کجا بوده اند؟ چطور تا قبل از این و تشدید تنش و اوضاع بین هواداران دو تیم به قضیه ورود نکردند؟
- مگر غیر از این است که مدیریت جو سکوها با کانون هواداران تیم میزبان است؟ باشگاه پرسپولیس توضیح دهد چه برخوردی با عباس اسماعیل بیگی و لیدرهای فحاش تاکنون انجام داده است؟
- نکته شگفت انگیز بیانیه پرسپولیس آنجاست که دوستان بین توهین ها تفکیک قائل شده اند و هیچ اشاره ای به مبارزه و برخورد با انواع توهین ها مثل توهین ناموسی، توهین شخصیتی، توهین به تیم مقابل و … نکرده اند و ظاهراً تنها توهین قومیتی از نظر آقایان محکوم است و توهین به بازیکنان و ارکان تیم مقابل مشکلی ندارد. (دوستان با انتشار افتخار آمیز توهین به لیدرها، تماشاگران، بازیکنان و اعضی کادر فنی شان به استقلال نشان داده اند نه تنها از این توهین ها نارحت نمی شوند بلکه با افتخار آن را در رسانه رسمی باشگه خود منتشر هم می کنند)
- در بخش دیگری از این بیانیه سراسر فرار رو به جلو شاهد این هستیم که باشگاه پرسپولیس منشاء هتاکی و توهین ها را در فضای مجازی دیده و این در حالیست که فحاشی ها روی سکوهای استادیوم ها انجام می شود و باید به دنبال لیدرهایی بگردد که نه تنها مانع از فحاشی ها نمی شوند بلکه خود با تماشاگران در سر دادن این فحاشی ها همراهی می کنند!
در نهایت اینکه آدرس غلط ندهیم. این بیانیه که به جهت برائت صوری از توهین ها روی سکوها منتشر شده تا عمل و اجرایی شدن فاصله زیاد دارد. دوستان اگر واقعاً هرگونه توهین تماشاگران خودی را محکوم کرده بودند و با مسببین آن که رئیس کانون هواداران و لیدرهای تیمشان بوده اند برخورد می کردند، امروز باشگاه پرسپولیس در وضعیتی نبود که مجبور باشد بازی هایش را بدون تماشاگر برگزار کند.