کد خبر:46737
پ

با سایت بو نده، محترمانه بهش بگو بو می‌دی!

قطعا همگی ما در موقعیت‌هایی قرار می گیریم که از بوی نامطبوع اطراف تحت فشار هستیم. این مسئله به خصوص در فصل گرما یا در مکان‌هایی چون باشگاه بیشتر حس می‌شود. در مترو یا شرایطی که ممکن است فرد بد بو را یکبار برای همیشه ببینیم، مسئله‌ای جدی به حساب نمی‌آید؛ اما اگر این فرد از […]

قطعا همگی ما در موقعیت‌هایی قرار می گیریم که از بوی نامطبوع اطراف تحت فشار هستیم. این مسئله به خصوص در فصل گرما یا در مکان‌هایی چون باشگاه بیشتر حس می‌شود. در مترو یا شرایطی که ممکن است فرد بد بو را یکبار برای همیشه ببینیم، مسئله‌ای جدی به حساب نمی‌آید؛ اما اگر این فرد از همکاران، دوستان، آشنایان یا از اعضای خانواده ما باشد، دیگر شرایط فرق می‌کند. مسلما نمی‌توانیم بوی بد را برای هر روز و هر ساعت تحمل کنیم.

 

در چنین شرایطی بهترین کار برای نجات خودمان این است که این مسئله را به فرد متذکر شویم. اما همه ما خوب می‌دانیم همه این افراد خانواده یا دوست نزدیک ما نیستند که بی‌تعارف خواسته خود را بیان کنیم. پس برای چنین موقعیت‌هایی باید چه کار کنیم؟ در این مطلب  همراه ما باشید تا با یک سایت کاربردی برای حل این معضل آشنا شوید.

 

سایت Boonade، برای مواقعی که روت نمی‌شه به بقیه بگی بو می‌دی!

 

تیم بو نده، یک استارت‌آپ نوظهور است که با افتتاح این سایت کاربردی، باعث شده بسیاری از افراد بتوانند حرف دل خودشان را بزنند. با ورود به سایت بو نده با متن زیر روبرو می‌شوید که دیدی کلی از ایده این سایت را به شما بازگو خواهد کرد:

 

“قطعا هممون با بوی بد همکار، دوست، پارتنر و حتی رئیسمون مواجه شدیم. اینجا خیلی ناشناس و محترمانه بدون اینکه هیچ اطلاعاتی ازت رو متوجه بشن بهشون اطلاع بده! اگر نیاز به کمک بیشتری داشتی به پشتیبانی تیکت بزن!”

 

 

از متن بالا کاملا واضح و مبرهن است که شما با استفاده از این سایت، به شخص مورد نظر خود پیامی ارسال می‌کنید که به روشی محترمانه، بدون اینکه فرد مذکور احساس بدی نسبت به خود پیدا کند یا عصبانی شود، می‌گویید که در راستای نظافت و تمیزی خود تلاش بیشتری کند. همانطور که این تیم هم که خودشان را انسان‌های درد کشیده دوستدار بوی خوب می‌دانند، بیان می‌کنند:

 

“ممکنه در نگاه اول فکر کنید فردی که پیام رو دریافت می‌کنه در ابتدا کمی ناراحت بشه اما باید بدونید او متوجه خواهد شد که همکاران، دوستان و یا اطرافیان او چه احساسی نسبت به بوی بد دارن و قطعاً نسبت به رفع این موضوع اقدام خواهد کرد. در قدم بعد ما همه سعی خودمون رو می کنیم که پیام خیلی محترمانه به دست بودهنده برسه و به نتیجه مثبت این پروسه بیشتر از وجه منفی توجه بشه.

 

ما برای بهتر شدن عملکردمون از جملات آماده استفاده می‌کنیم تا احترام فرد بودهنده حفظ بشه اما با گوشی باز و آغوشی گشوده منتظر نظرات و جملاتی پیشنهادیتون هستیم. هدف ما از بو نده اطلاع‌رسانی به بودهنده با حفظ احترامش بوده و هست، به همین منظور پیام به صورت مودبانه و ناشناس برای بودهنده ارسال میشه.”

 

با نگاهی به تصویر زیر متوجه آپشن‌های جالب این سایت می‌شوید. با استفاده از آپشن‌های این سایت می‌توانید نوع بو از جمله بوی بدن، بوی دهان، بوی پا، بوی لباس و حتی بوی سیگار را به فرد متذکر شوید. وارد کردن نام و شماره تلفن فرد بودهنده واجب است اما می‌توانید به دلخواه ایمیل فرد را هم وارد کنید، تا پیام برای او ایمیل شود. سپس پیام شما با دریافت مبلغ 5 هزار تومان برای فرد ارسال خواهد شد.

 

 

 

از طرف دیگر می‌توانید نسبت خود را با فرد مشخص کنید تا متناسب با آن پیام مناسب برای فرد ارسال شود؛ مسلما پیامی که برای رئیستان ارسال می‌شود متفاوت از پیامی است که برای دوستتان ارسال خواهد شد.

 

همچنین در بخشی از سایت مشاهده می‌کنید که آیکون فروشگاه وجود دارد. هنوز این بخش فعال نشده ولی طبق گفته‌های این تیم، به زودی آپشن‌های جدیدی قرار است به این سایت اضافه شود.

 

یک بخش جدید تحت عنوان وبلاگ نیز اضافه شده که کاربران می‌توانند مطالب مفید و کاربردی برای زندگی روزمره مانند نحوه از بین بردن بوی بد دهان، از بین بردن بوی بد کفش، علت بوی عرق و… را مطالعه کنند.

 

 

شما می‌توانید با مراجعه به سایت بو نده درخواست خود را با روشی آسان و در کمترین زمان ممکن برای افراد مورد نظرتان ارسال کنید و حتی از تیم پشتیبانی هم کمک بگیرید.

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید