کد خبر:21622
پ

همه چیز درباره صرافی بایننس | 0 تا 100 کار با Binance

بایننس چیست؟ Binance یک پلفرم برای خرید و فروش انواع رمز ارزها است که در سال 2017 توسط ژانگ پنگ ژائو به وجود آمد و در سال 2018 به بزرگترین صرافی خرید و فروش کریپتوکارنسی ها در جهان تبدیل شد. به واسطه جذابیت امکانات بایننس بسیاری از ایرانی ها که اخیراً با دنیای رمزارزها آشنا […]

بایننس چیست؟ Binance یک پلفرم برای خرید و فروش انواع رمز ارزها است که در سال 2017 توسط ژانگ پنگ ژائو به وجود آمد و در سال 2018 به بزرگترین صرافی خرید و فروش کریپتوکارنسی ها در جهان تبدیل شد. به واسطه جذابیت امکانات بایننس بسیاری از ایرانی ها که اخیراً با دنیای رمزارزها آشنا شده اند، به سمت خرید و فروش رمز ارزها در این پلتفرم کشیده شده اند. اما چطور می توان در بایننس معامله کرد و بیت کوین و سایر ارزهای مجازی را خرید و فروش کرد؟ در ادامه همه چیز درباره صرافی بایننس و 0 تا 100 کار با Binance را پوشش داده ایم با بتاکاپ همراه باشید.

 

آموزش انتقال انواع روش ها برای انتقال پول از ایران به اروپا و آمریکا

 

همه چیز در مورد بیت کوین و کسب در آمد از آن

 

همه چیز درباره صرافی بایننس | 0 تا 100 کار با Binance

باینانس چیست | چطور می توان در Binance معامله کرد؟

ثبت نام در بایننس چگونه است؟

شما می بایست از یک گواهی معتبر بین المللی برای ثبت نام در باینناس استفاده کنید که معمولاً افرادی که دارای پاسپورت هستند با استفاده از پاسپورت خود کد ssn را وارد قسمت مربوطه کرده و سپس با ارسال عکس مدارک درخواستی، مراحل ثبت نام خود را تکمیل می کنند. کاربران ناشناخته و تائید نشده نمی توانند از خدمات بایننس استفاده کنند.

 

آموزش کار و معامله در بایننس

در صرافی بایننس شما می توانید با تعیین حد ضرر یا حد سود برای ارزهای دیجیتالی که در کی پول خود دارید، فارغ از نوسانات قیمت ها با خیال راحت به ززندگی عادی خود ادامه دهید و نیازی به پیگیری مداوم قیمتها ندارید چرا که به محض اینکه قیمت ارز دیجیتال به نقطه مورد نظر شما برای خرید یا فروش رسید، بایننس به جای شما برایتان خرید یا فروش را انجام می دهد و مبلغ حاصل از فروش را به کیف پول شما واریز می کند و مبلغ ناشی از خرید را از حسابتان کسر می کند. نقطه برتری بایننس نسبت به سایر رقبایش، همین مورد است.شما می توانید مستقیماً با کارت اعتباری خود، به خرید بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتالی در بایننس بپردازید.

 

آیا بایننس امن و معتبر است؟

صرافی بایننس یکی از امن ترین صرافی های ارزهای دیجیتالی در جهان محسوب می شود اما در سال 2019 هک شد و 7000 بیت کوین از آن به سرقت رفت و به همین منظور، تا حدی اعتمادها نسبت به آن کاهش پیدا کرده است. شما در باینناس یک کیف پول امن دارید، در نتیجه ارزهای دیجیتال خود را در حساب کاربری خود رها نکنید و بلافاصله آن را به Trust Wallet منتقل کنید تا امکان هک شدن و سرقت را به حداقل برسانید.

 

چرا بایننس در آمریکا ممنوع است؟

دولت آمریکا در سال 2019 به کمپانی بایننس 90 روز فرصت داد تا مدارک و اسناد خود برای تضمین مالی مشتریان خود را ارائه دهد او به واسطه اینکه این شرکت نتوانست این مدارک را ارائه کند، سایت بایننس و استفاده از این پلتفرم در آمریکا ممنوع اعلام شد و به همین جهت نیز شرکت بایننس در اقدامی متقابل، استفاده شهروندان در خاک آمریکا از خدمات بایننس را محدود کرد.

 

سایت رسمی بایننس

سایت بایننس https://www.binance.com/en است و شما می توانید با ورود به سایت یا استفاده از اپلیکیشن باینانس، به خرید و فروش ارزهای دیجیتال مورد نظر خودر بپردازید.

 

باینانس بهتر است یا کراکن یا کوین بیس

رقیب باینانس در حوزه صرافی ارزهای دیجیتالی شرکت کراکن است اما در آخرین ارزیابی که صورت گرفته باینانس با امتیاز9.6 از کراکن با امتیاز 9.1 بهتر ارزیابی شده است و کوین بیس در رده سوم قرار گرفته است.

 

چطور پول خود را از باینانس نقد کنیم؟

به واسطه همکاری بایننس با ویزا کارت، مشتریان این صرافی می توانند به سرعت پول های خود را از طیق سیستم بانکی و ویزا کارت، نقد کنند. برای نقد کردن پول خود در باینانس کافیست به حساب خود وارد شوید و سپس به قسمت convert ccrypto  بروید و با انتخاب ارز مورد نظر، درخواست تبدیل دهید. شما می توانید تا سقف 50 هزار دلار در روز درخواست نقد کردن پول خود را داشته باشید و یا با کارت های Wirex آن را در ATM ها خرج کنید.

 

کارمزد بایننس چقدر است؟

به طور متوسط کارمزدی که بایننس از نقد کردن پول روش ارزهای دیجیتال بر می دارد 0.0006 است و این عدد برای بیت کوین 0.0005 است. کاربران برای نقد کردن پول های خود در باینناس دو سطح دارند. افرادی که در سطح 1 قرار دارند تنها قادرند در 24 ساعت 2 بیت کوین را نقد کنند اما افرادی که در سطح دو قرار دارند می توانند تا سقف 100 بیت کوین را در 24 ساعت نقد کنند. شما برای در اختیار داشتن سطح کاربری درجه 2 می بایست عکس چهره و برخی مدارک را برای بایننس ارسال کنید و پس از تائید می توانید از این خدمات استفاده کنید.

حداقل میزان اعتبار برای استفاده از خدمات باینانس 10 دلار است و به واسطه همین موضوع و کم بودن کارمزد تراکنش ها در بایننس این پلتفرم توانسته به محبوبترین صرافی آنلاین در جهان تبدیل شود.

 

آیا بایننس در ایران مجاز است؟

تا این لحظه خبری در مورد ممنوعیت استفاده ا صرافی آنلاین بایننس در ایران مخابره نشده است و این شرکت نیز نام کشور ایران را در لیست کشورهایی که مشترکینش می توانند از خدمات بایننس استفاده کنند، حذف نکرده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید