کد خبر:19933
پ

بازتاب گلزنی مهدی طارمی در رسانه های ایتالیایی و تقابلش با رونالدو

طارمی که در این روزها درخشان‌ترین روزهای فوتبالی‌اش را می‌گذارند می‌خواهد مقابل یوونتوس نیز به گل دست یابد. او بامداد امروز در دیدار مقابل بوآویستا و دربی شهر پورتو دوباره گلزنی کرد و باعث تساوی تیمش شد. ستاره ایرانی اکنون در 6 بازی متوالی است که برای پورتو گلزنی کرده و باید دید این روند […]

طارمی که در این روزها درخشان‌ترین روزهای فوتبالی‌اش را می‌گذارند می‌خواهد مقابل یوونتوس نیز به گل دست یابد. او بامداد امروز در دیدار مقابل بوآویستا و دربی شهر پورتو دوباره گلزنی کرد و باعث تساوی تیمش شد. ستاره ایرانی اکنون در 6 بازی متوالی است که برای پورتو گلزنی کرده و باید دید این روند ادامه پیدا می‌کند یا خیر.

 

جدول گلزنان لیگ برتر پرتغال

 

بازتاب گلزنی مهدی طارمی در رسانه های ایتالیایی و تقابلش با رونالدو


رسانه ایتالیایی blastingnews در خصوص دیدار چهارشنبه شب پورتو و یوونتوس صحبت کرد و این مسابقه را مبارزه خط حمله‌های 2 تیم دانست. این رسانه نوشت که پورتو با «کورونا-مارگا-طارمی» و یوونتوس با زوج «رونالدو و موراتا» برای گلزنی تلاش خواهند کرد.


رسانه ایتالیایی blastingnews نوشت که انتظار می‌رود پورتو با سیستم 3-3-4 بازی کند و کونسیسائو با خط حمله کورونا، مارگا و طارمی به مصاف تورینی‌ها برود.
.
⚠️ ترکیب احتمالی پورتو مقابل یوونتوس به شرح زیر است:
دروازه‌بان: مارچسین
مدافعان: پپه، امبمبا، مانافا و زایدو
هافبک‌ها: سرخیو اولیورا ، اوریبه و اوتاویو
مهاجمان: کورونا ، مارگا و طارمی
از طرفی یوونتوس انتظار می‌رود با «شزنی» در این مسابقه حاضر شود و بوفون نیمکت نشین باشد. سیستم پیرلو برای این دیدار نیز 2-4-4 پیش‌بینی می‌شود و بیانکونری با زوج «رونالدو و موراتا» این دیدار را آغاز کند. در قسمت‌های کناری نیز فدریکو کیه‌زا و کوادرادو تلاش خواهند کرد تا تیم یووه مقابل پورتو به گلزنی دست یابد.
.
⚠️ ترکیب احتمالی یوونتوس مقابل پورتو به شرح زیر است:
دروازه‌بان: شزنی
مدافعان: بونوچی، دلیخت، ساندو و دنیلو
هافبک‌ها: مک‌کنی، ربیو، کیه‌زا و کوادرادو
مهاجمان: موراتا و کریستیانو رونالدو
.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید