کد خبر:18498
پ

القوا یا الشرطه | استقلال بدشانس می شود یا پرسپولیس؟

در حالی که حدود 1 ساعت دیگر تا قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 فاصله داریم، به نظر می رسد یکی از تیم های ایرانی مثلا استقلال یا پرسپولیس در گروهی قرار خواهد گرفت که یک تیم عراقی در آن قرار خواهد داشت.   پخش زنده قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا […]

در حالی که حدود 1 ساعت دیگر تا قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 فاصله داریم، به نظر می رسد یکی از تیم های ایرانی مثلا استقلال یا پرسپولیس در گروهی قرار خواهد گرفت که یک تیم عراقی در آن قرار خواهد داشت.

 

پخش زنده قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021

 

القوا یا الشرطه | استقلال بدشانس می شود یا پرسپولیس؟

القوا یا الشرطه | استقلال بدشانس می شود یا پرسپولیس؟

در حال حاضر الشرطه در سید 4 رقابتها حضور دارد اما تیم قوی تر عراقی یعنی القوا که صدرنشین فعلی جدول لیگ عراق نیز محسوب می شود می بایست بازی پلی آف خود را برگزار کند تا مشخص شود این تیم نیز از قدرت بالایی برخوردار است. اگرچه فاصله امتیازات در صدر جدول لیگ عراق کم است و القوا با 29 امتیاز صدرنشین است و الشرطه با 28 امتیاز در رده چهارم قرار دارد اما احتمالاً هر یکی از تیم های ایرانی که به پست این دو تیم بخورد، در گروه مرگ رقابتها قرار خواهد داشت و این احتمال برای استقلال بیشتر است چرا که خود این تیم در سید 3 قرار دارد و مسلماً یکی از قدرتهای غرب آسیا مثل الدحیل، السد و الهلال سرگروه استقلال خواهند بود و اگر قرار بر این باشد که تیم سید چهار این گروه نیز یک تیم چغر و سخت از عراق باشد، آنگاه کار صعود بسیار سخت خواهد شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید