کد خبر:6797
پ

استوری جنجالی استراماچونی: امروز بسیار عصبانی هستم/ پیشنهادی در کار نبود!

آندرا استراماچونی دقایقی پیش با انتشار یک استوری اینستاگرامی، رسماً پایان مذاکرات با استقلال برای بازگشت به این تیم را اعلام کرد و عامل این اتفاق را از داخل ایران و فدراسیون فوتبال دانست.   استوری جنجالی استراماچونی: امروز بسیار عصبانی هستم/ پیشنهادی در کار نبود! امروز من خیلی عصبانی هستم “به نظر می رسد” […]

آندرا استراماچونی دقایقی پیش با انتشار یک استوری اینستاگرامی، رسماً پایان مذاکرات با استقلال برای بازگشت به این تیم را اعلام کرد و عامل این اتفاق را از داخل ایران و فدراسیون فوتبال دانست.

 

استوری جنجالی استراماچونی: امروز بسیار عصبانی هستم/ پیشنهادی در کار نبود!

استوری جنجالی استراماچونی: امروز بسیار عصبانی هستم/ پیشنهادی در کار نبود!

امروز من خیلی عصبانی هستم
“به نظر می رسد” که فدراسیون مجوز را رد کرد. من هرگز هیچ پیشنهادی را رد نکردم. زیرا هیچ پیشنهادی ارسال نشده است.
من عشق تو را به قلبهای آبی احساس می کنم، و می خواهم به شما اجازه دهم کاملاً بدانید
امروز من خیلی غمگینم.

 

پی نوشت:

استقلال پرونده برگرداندن آندره آ استراماچونی را بست. درست در روزی که رییس دیوان محاسبات اعلام کرد هیچ قانونی مبنی بر ممنوعیت ورود مربی خارجی به ایران وجود ندارد، باشگاه استقلال با ارسال ایمیلی به فدریکو پاستورلو، مدیر برنامه های آندره آ استراماچونی اعلام کرد قوانین فوتبال ایران اجازه نمی دهد این سرمربی به کشور برگردد.

باشگاه استقلال در این ایمیل از آندره‌آ استراماچونی عذرخواهی و برای او آرزوی موفقیت کرده است. قرار است امشب یا نهایتا صبح فردا باشگاه استقلال متن ایمیل ارسال شده برای سرمربی ایتالیایی را منتشر کند.

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید