کد خبر:45065
پ

ادامه تصمیمات احمقانه در باشگاه استقلال | کمیته فنی بدون رزومه بالای سر مربی رئال مادرید!

در حالی که از مدتها پیش مخالفت هایی مبنی بر استخدام مجدد مربی خارجی در استقلال وجود داشت، اما به هر نحو ممکن حجت کریمی گزینه مدنظر خود را به تهران آورد و در اتفاقی عجیب، یک کنفرانس خبری پیش از عقد قرارداد رسمی با او ترتیب داد! ادامه تصمیمات احمقانه در باشگاه استقلال | […]

در حالی که از مدتها پیش مخالفت هایی مبنی بر استخدام مجدد مربی خارجی در استقلال وجود داشت، اما به هر نحو ممکن حجت کریمی گزینه مدنظر خود را به تهران آورد و در اتفاقی عجیب، یک کنفرانس خبری پیش از عقد قرارداد رسمی با او ترتیب داد!

ادامه تصمیمات احمقانه در باشگاه استقلال | کمیته فنی بدون رزومه بالای سر مربی رئال مادرید!

ادامه تصمیمات احمقانه در باشگاه استقلال | کمیته فنی بدون رزومه بالای سر مربی رئال مادرید!

اینطور که از صحبت های لوپز کارو مشخص است، کار او برای نشستن روی نیمکت استقلال تمام شده و او را باید سرمربی جدید آبی ها بدانیم چرا که او در کنفرانس خبری روز گذشته خود به صراحت از به کارگیری دو مربی ایرانی در کادر فنی اش صحبت کرد که همین مسئله نشان می دهد او سرمربی جدید آبی ها است و تنها چک و چانه بر سر نحوه انتقال دستمزد او باقی مانده است. (به واسطه قانون منع پرداخت دلاری، استقلال می بایست با رمز ارز و از طریق صرافی آنلاین دستمزد لوپز کارو را پرداخت کند.)

اما آنچه در این بین عجیب به نظر می رسد اینکه این گزینه قبل از تشکیل کمیته فنی استقلال با حجت کریمی تمام کرده بود و سوالی که مطرح می شود این است که این مربی بدون کارنامه چطور به گزینه استقلال تبدیل شد؟ سوال دومی که پیش می آید این است که علت اصرار کریمی به جذب این مربی ولو با علم به آشفتگی مالی باشگاه استقلال با توجه به پرونده های اخیرش با مربیان خارجی و پرداخت بدهی ساپینتو چه بود؟ سوال آخری که کریمی باید به آن جواب دهد اینکه چطور باور کنیم لوپز کارویی که روزگاری زیدان، رونالدو، رائول، فیگو، بکهام و … را تمرین می داد امروز از تصمیمات کمیته فنی با حضور نفراتی همچون پرویز مظلومی و محمد مومنی و … تبعیت کند؟

هر چه که هست، از هر زاویه ای به این انتخاب نگاه کنیم، یک انتخاب اشتباه بوده است چرا که از همین حالا زمینه تنش بین سرمربی و کمیته فنی وجود دارد. به عنوان مثال اگر کمیته فنی به نحوه بازی تیم ایراد بگیرد، چه تضمینی وجود دارد که لوپز کارو انتقادات و پیشنهادات کمیته فنی را در ادامه کار لحاظ کند؟ بحث بر سر مشکلات مالی و پرداخت دستمزد این مربی هم بماند که به طور قطع باشگاه استقلال در پرداخت آن مشکل خواهد داشت و باز هم سناریوی سال های اخیر مبنی بر عدم پرداخت دستمزد مربی و بی ثبات کردن تیم شکل می گیرد.

در واقع لوپز کارویی که 4 سال بدون تیم بوده، چیزی را از دست نمی دهد چرا که شانس نشستن روی نیمکت یکی از تیم های مطرح آسیا را به دست می آورد و احتمالاً دوباره اقبال تیم های عربی به سویش بیشتر خواهد شد. او با بستن یک قرارداد محکم، حتی اگر پرداختی به وی صورت نگیرد، خیلی ساده تیم را ترک می کند و با توسل به فیفا اصل و فرع پولش را از استقلال می گیرد. درست مثل داستانی که برای استراماچونی رخ داد. اما این استقلال است که در آن شرایط مثل چند سال اخیر در کار با مربیان خارجی متضرر می شود. اتفاقی که هیچ اهمیتی برای وزارت ورزش ندارد و امروز که روز بازخواست حجت کریمی بابت این انتخاب و دلایل آن است، سکوت کرده است.

کلیدواژه : استقلال

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید