کد خبر:36731
پ

آب پاکی رئیس کمیته استیناف روی دست هوچی گران در پرونده بازیکن گابنی

صالحی رئیس کمیته استیناف نسبت به برخی فرافکنی ها و هوچی گرایی های چند روز اخیر در خصوص بازنگری در خصوص بازیکن گابنی گل گهر واکنش نشان داد.   آب پاکی رئیس کمیته استیناف روی دست هوچی گران در پرونده بازیکن گابنی صالحی رئیس کمیته استیناف در همین زمینه گفت: فایل صوتی به تنهایی مورد […]

صالحی رئیس کمیته استیناف نسبت به برخی فرافکنی ها و هوچی گرایی های چند روز اخیر در خصوص بازنگری در خصوص بازیکن گابنی گل گهر واکنش نشان داد.

 

آب پاکی رئیس کمیته استیناف روی دست هوچی گران در پرونده بازیکن گابنی

صالحی رئیس کمیته استیناف در همین زمینه گفت:

فایل صوتی به تنهایی مورد قبول نیست؛ معلوم نیست این فایل واقعی است یا خیر؟

فایل صوتی که از آن صحبت می شود به تنهایی قابل قبول در این پرونده نیست. آیا این فایل صحت داشته باشد یا صوت واقعا برای آن شخص باشد در هاله ای از ابهام است.

آن چیزی که برای ما مشخص است بازیکن گابنی چهار بازی ملی نداشته است. نتیجه گیری که انجام شد این بازیکن فاقد چهار بازی ملی بوده است پس غیر مجاز است.

 

گفتنیست محمد محمدی پس از اینکه به طور رسمی به عنوان قائم مقام باشگاه پرسپولیس منصوب شد، مصاحبه های زیادی در این خصوص با استناد به فایل صوتی مذکور انجام داده و برخی نیز سوار بر موج باند رسانه ای به رهبری نعشه مجازی معروف، در کارزار بررسی مجدد پرونده بازیکن گابنی شرکت کردند که با این اظهار نظر رئیس کمیته استیناف عملاً این پرونده مختومه است و هیچ شانسی برای تغییر رای اعلامی وجود ندارد.
البته از همان ابتدای مطرح شدن مجدد این موضوع مشخص بود با چه هدفی این موضوع دنبال می شود که کمیته استیناف با آگاهی کامل به زوایای مختلف پرونده تحت تاثیر جوسازی صورت گرفته واقع نشد.

کلیدواژه : استقلالپرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید