کد خبر:29741
پ

قیمت رسیور مودم و دیش اینترنت ماهواره ای استارلینک چقدر است؟

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که قیمت رسیور مودم و دیش اینترنت ماهواره ای استارلینک چقدر است. در ادامه به بررسی قیمت مودم استارلینک، قیمت رسیور استارلینک و قیمت دیش اینترنت ماهواره ای استارلینک می پردازیم.    قیمت رسیور مودم و دیش اینترنت ماهواره ای استارلینک چقدر است؟ همانطور که در […]

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که قیمت رسیور مودم و دیش اینترنت ماهواره ای استارلینک چقدر است. در ادامه به بررسی قیمت مودم استارلینک، قیمت رسیور استارلینک و قیمت دیش اینترنت ماهواره ای استارلینک می پردازیم.

 

 قیمت رسیور مودم و دیش اینترنت ماهواره ای استارلینک چقدر است؟

همانطور که در مطلب تجهیزات مورد نیاز اینترنت ماهواره ای استالینک گفتیم، برای نصب و راه اندازی اینترنت ماهواره ای استارلینک به 4 دستگاه نیاز داریم. ترمینال برق، دیش و رسیور یا مودم.

 قیمت رسیور مودم و دیش اینترنت ماهواره ای استارلینک چقدر است؟

قیمت هر کیت استارلینک که شامل مودم، ترمینال برق و دیش اینترنت ماهواره ای است 500 دلار با به عبارتی حدود 15 میلیون تومان به پول ایران است. ایلون ماسک در کنفرانس اخیر خود تاکید کرده قیمت واقعی این کیت ها 1000 دلار معادل حدود 30 میلیون تومان است اما به منظور رفاه مشتریان اولیه این قیمت ها تا نصف کاهش پیدا کرده اند.

 

قیمت مودم استارلینک (رسیور اینترنت ماهواره ای)

نکته جالب در مورد مودم های استارلینک اینکه به واسطه ثبت نام اولیه کاربر و سنکرون بودنش با دیش استارلینک، این مودم برای فرد دیگر کاربرد ندارد. قیمت مودم استارلینک در بازار آزاد حدود 700 دلار برآورد شده است.

 

قیمت دیش اینترنت ماهواره ای

شما نمی توانید دیش اختصاصی استارلینک را پس از خریداری به فرد دیگری بفروشید مگر اینکه کل تجهیزات را به او بفروشید چرا که کیت ها با مودم های استارلینک سنکرون هستند و بدون آن قابل استفاده نیستند.

 

قیمت تجهیزات و دستگاه استارلینک

قیمت دستگاه ها و تجهیزات اینترنت ماهواره ای استارلینک در ایران هنوز به طور دقیق مشخص نیست. چرا که مستقیما به نوسان قیمت روز دلار بستگی دارد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید