کد خبر:1897
پ

فوری | امید روانخواه پیشکسوت استقلال از هرگونه فعالیت فوتبالی محروم شد

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، امیدرضا روانخواه، عضو پیشین کمیته فنی استقلال و سرمربی فعلی تیم نیروی زمینی را تا اطلاع ثانوی از هرگونه فعالیت فوتبالی محروم کرده است.   فوری | امید روانخواه پیشکسوت استقلال از هرگونه فعالیت فوتبالی محروم شد روانخواه فصل گذشته در کمیته فنی استقلال حضور داشت و برای تمدید قرارداد برخی […]

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، امیدرضا روانخواه، عضو پیشین کمیته فنی استقلال و سرمربی فعلی تیم نیروی زمینی را تا اطلاع ثانوی از هرگونه فعالیت فوتبالی محروم کرده است.

 

فوری | امید روانخواه پیشکسوت استقلال از هرگونه فعالیت فوتبالی محروم شد

فوری | امید روانخواه پیشکسوت استقلال از هرگونه فعالیت فوتبالی محروم شد

روانخواه فصل گذشته در کمیته فنی استقلال حضور داشت و برای تمدید قرارداد برخی بازیکنان، به علی خطیر، معاون سابق این باشگاه کمک می‌کرد. خطیر همان فردی است که باشگاه تراکتور، وی را به مواردی عجیب متهم کرده بود. سیدحسین حسینی هم چندی پیش در تمرین استقلال در خصوص این موضوع گفت: “فصل پیش سه بازی مانده بود تا مسابقات تمام شود، روانخواه با من تماس گرفت و خواست تا با علی خطیر به خانه او برویم و در خصوص تمدید قرارداد صحبت کنیم.

 

هنوز از علت قطعی محرومیت امید روانخواه توسط کمیته اخلاق اطلاع دقیقی در دست نیست اما به زودی زوایای مختلف ارتباط او با علی خطیر آشکار خواهد شد.

اما امید روانخواه پس از اطلاع از محرومیتش، صحبتهایی داشت که در ادامه می خوانید:

?من زمانی که در سپیدرود بودم عده‌ای قصد داشتند بازیکن پولی به تیم بیاورند اما من مقابل آنها ایستادم. بعد از آن هم در یکی از برنامه‌های تلویزیونی مصاحبه و عنوان کردم پسر خواهر فلان فرد قصد داشته به تیم بیاید اما من اجازه ندادم و درست چند هفته بعد همان برنامه تلویزیونی از من در خصوص شرط‌بندی سوال کرد که من هم گفتم در لیگ دو شرط‌بندی وجود دارد و به همین دلیل نیز بلافاصله به کمیته اخلاق احضار شدم.

?زمانی که کمیته اخلاق من را خواست اعلام کرد که این کار تو تشویش اذعان عمومی است و برای این حرفت سند و مدرک بیاور، بعد از آن هم من را بیست میلیون جریمه و اعلام کردند که باید این مبلغ را پرداخت کنی.

?من تنها یک بازی روی نیمکت نبودم که آن زمان هم در خارج از کشور بودم و این موضوع شایعه‌ای بیش است، زیرا من تا بازی آخر که مقابل قشقایی داشتیم روی نیمکت تیم بودم.

?سید حسین حسینی همشهری من است و در آن زمان در کمیته فنی استقلال بودم و به همین دلیل گفتم تا حسینی به منزل من بیاید و با خطیر صحبت کند.

?در واقع دلیل محرومیت من مصاحبه غیر واقع است و دلیل دیگری هم ندارد. من بازیکن سفارشی قبول نکردم و گفتم در فوتبال شرط‌بندی وجود دارد و به همین دلیل هم محروم شدم.

کلیدواژه : استقلال

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید