کد خبر:5092
پ

شوک سنگین به پرسپولیس | وحید امیری هم ساز جدایی کوک کرد

در شرایطی که یحیی گل محمدی به دنبال جذب نفرات مدنظر خود برای فصل آتی است، گفته می‌شود وحید امیری نیز در آستانه جدایی از جمع سرخپوشان است.   جدیدترین اخبار پرسپولیس   لیست خرید پرسپولیس   وحید امیری در آستانه جدایی از پرسپولیس وحید امیری که پیش از این بعد از محرومیت نقل و […]

در شرایطی که یحیی گل محمدی به دنبال جذب نفرات مدنظر خود برای فصل آتی است، گفته می‌شود وحید امیری نیز در آستانه جدایی از جمع سرخپوشان است.

 

جدیدترین اخبار پرسپولیس

 

لیست خرید پرسپولیس

 

وحید امیری در آستانه جدایی از پرسپولیس

وحید امیری که پیش از این بعد از محرومیت نقل و انتقالات پرسپولیس با توجه به پیشنهادی که از لیگ ترکیه داشت، راهی ترابوزان شده بود اکنون نیز برای دومین بار در آستانه جدایی از این تیم قرار دارد.

 

امیری که بعد از جدایی از پرسپولیس در آن مقطع به شدت مورد هجمه هواداران قرار گرفته بود، خوش شانس بود که برخلاف دیگر بازیکنان همچون فرشاد احمدزاده در بازگشت مجدد به این تیم چندان با انتقاد از سوی هواداران همراه نشد. اکنون اما او بار دیگر در آستانه تصمیمی مهم قرار گرفته است؛ گفته می‌شود امیری بعد از عقد قرارداد با پرسپولیس بندی 400هزار دلاری برای جدایی در آن قرار داد که در صورت پرداخت از سوی تیمی خارجی، قادر به جدایی از جمع این تیم خواهد شد.

 

اکنون گفته می‌شود هافبک سرخ‌ها توانسته تیمی را خواهان خود ببیند و در این زمینه رایزنی‌هایی نیز صورت گرفته تا در انتهای فصل با پرداخت بند جداسازی از جمع پرسپولیس جدا شود.

 

طی روزهای اخیر یحیی گل محمدی در تلاش برای جذب نفرات مدنظر خود بوده و اکنون با جدایی احتمالی وحید امیری شاید کار برای او سخت‌تر نیز شود. با این حال شاید دریافت مبلغ 400هزار دلاری بابت رضایتنامه امیری بتواند در نقل و انتقالات شرایط را برای مذاکره با نفرات مدنظر پرسپولیس نیز آسانتر کند.

 

از سوی دیگر جدایی وحید امیری برای دومین بار از پرسپولیس شاید یک موضع‌گیری سخت از سوی هواداران را علیه این بازیکن در پی داشته باشد و باید دید او در قبال آن چه تصمیمی خواهد گرفت و شاید هم اعلام این موضوع در شرایط کنونی تنها تحت فشار قرار دادن باشگاه برای دریافت مطالبات گذشته و افزایش مبلغ قرارداد برای فصل آینده باشد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید