ارتباط با بتاکاپ
به منظور تسهیل در برقراری ارتباط با گردانندگان اپلیکیشن بتاکاپ، شما می توانید با درج سوال، ابهام یا درخواست خود در قسمت نظرات همین پست در سایت بتاکاپ، ادمین را از مشکل خود مطلع کنید. در حال حاضر راه های ارتباطی برای برقراری ارتباط با ادمین ها وجود دارد: 1. منوی ارتباط با ادمین […]
به منظور تسهیل در برقراری ارتباط با گردانندگان اپلیکیشن بتاکاپ، شما می توانید با درج سوال، ابهام یا درخواست خود در قسمت نظرات همین پست در سایت بتاکاپ، ادمین را از مشکل خود مطلع کنید.
در حال حاضر راه های ارتباطی برای برقراری ارتباط با ادمین ها وجود دارد:
1. منوی ارتباط با ادمین داخل اپلیکیشن (به دلیل ناسازگار بودن نسخه اندروید برخی گوشی ها، پیام برخی از دوستان خالی به دست ما می رسد)
2. ایمیل info@betacup.net
3.دایرکت اینستاگرام به نشانی betacupa@
4. پیام در انتهای همین پست از وب سایت بتاکاپ (نیاز به پر کردن بخش آدرس سایت یا ایمیل نیست) در صورتی که خواهان اعمال سکه رایگان یا تبدیل امتیاز به سکه هستید، نام کاربری خود در اپلیکیشن را در کامنت ذکر کنید.
سلام ببخشید جوایز نفر اول تا سوم چقدره؟ و زیاد نکردین؟ چون تعداد برنده ها رو از اول تا پنجم کردین اول تا سوم!!
سلام. ما از بهمن ماه به سه نفر برتر جایزه میدیم و جدید نیست این موضوع. چرا باید مبلغ جوایز زیاد شه؟ مگه مبلغ سکه ها رو زیاد کردیم؟
چون دیگه به نفر چهارم پنجم جایزه نمیدید
چون نمیدیم که قرار نیست به بقیه اضافه بشه. اگه میخواستیم پرداخت کنیم به همون نفر چهارم و پنجم میدادیم
قرعه کشی سه میلیونی که من 32 عددداشتم برنده نشد، حتما ازصداوسیمای جمهوری اسلامی قرعه کشی رو، زنده گذاشته بودید واقعا متاسفم برایتان
شما از یه طرف میگید جوایزمو به سکه تبدیل کن بعد از یه طرف دیگه اینطوری میگید؟ یعنی هم میخواید تبدیل به سکه بشه جوایزتون هم اینکه توی قرعه کشی باشید؟ جالبه
باعرض ادب وخسته نباشید، ادمئن عزیزجسارت نباشه ایزه پنج هزارتومانی به، 25 عددرسید، البته ف کنم شما، 13 یا 15 تا رامحاسله وتبدیل به سکه نمودید، لطفا اگربرایتان مقدوروزحمت نیست باقیمانده ان جایزه هاروتبدیل به سکه برایم نمایید، البته اگه بنده اشتباه نکرده باشم، باورکنیدهم ایمیل هم انستا واینجابه تحریردراوردم، که به گمانم بخاطر شلوغی ویا غیره پاسخگو نشدید باتشکرازشماوصبروبردباریتان
دوست عزیز در دو نوبت برای شما تبدیل به سکه شدند
بادرود، ممنونم، عرض کردم که اظلاع نداشتم، فرمایشتان متین
سلام ادمین.
ادمین میگم که من توی امتیاز کل نفر اول شدم کی پولشو واریز میکنید؟
سلام. همونجا که نوشتیم نفرات برنده رو، همونجا هم نوشتیم کی واریز میشه
سلام امتیاز من رو تبدیل کنید به سکه نصیری هستم