ارتباط با بتاکاپ
به منظور تسهیل در برقراری ارتباط با گردانندگان اپلیکیشن بتاکاپ، شما می توانید با درج سوال، ابهام یا درخواست خود در قسمت نظرات همین پست در سایت بتاکاپ، ادمین را از مشکل خود مطلع کنید. در حال حاضر راه های ارتباطی برای برقراری ارتباط با ادمین ها وجود دارد: 1. منوی ارتباط با ادمین […]
به منظور تسهیل در برقراری ارتباط با گردانندگان اپلیکیشن بتاکاپ، شما می توانید با درج سوال، ابهام یا درخواست خود در قسمت نظرات همین پست در سایت بتاکاپ، ادمین را از مشکل خود مطلع کنید.
در حال حاضر راه های ارتباطی برای برقراری ارتباط با ادمین ها وجود دارد:
1. منوی ارتباط با ادمین داخل اپلیکیشن (به دلیل ناسازگار بودن نسخه اندروید برخی گوشی ها، پیام برخی از دوستان خالی به دست ما می رسد)
2. ایمیل info@betacup.net
3.دایرکت اینستاگرام به نشانی betacupa@
4. پیام در انتهای همین پست از وب سایت بتاکاپ (نیاز به پر کردن بخش آدرس سایت یا ایمیل نیست) در صورتی که خواهان اعمال سکه رایگان یا تبدیل امتیاز به سکه هستید، نام کاربری خود در اپلیکیشن را در کامنت ذکر کنید.
باسلام وعرض ادب وخسته نباشیدبه شماعزیزانم، عزیزان من بازنشسته هستم، اماازبرنامه بسیارجالب شماخیلی خوشم امد خدمت شماعرضی داشتم، به تاریخ امروز، من دوبار، چرخانه شانس راگرداندم باراول برنده رایگان فوتباا فانتزی شدم وباردوم پوچ، خدمت شماعرض کنم، من اقلا هیچگونه اطلاعی ازفوتبال فانتزی ندارم، لطفا باارسال نوشته بدوی یا مبتدی، برابم واضح شرح دهید تایادبگیرم، استعدادم دراین زمینه خیلی ضعیفه، چون تازه اسم این فوتبال رو، شنیدم، وسوال دومم این هست که من چطوروچگونه ودرچه تاریخی میتوانم درمسابقات شماعزیزانم، شرکت نمایم لطفا اگربرای شمامقدورهستش ووقت گرانبهای شما، سرورانم رانمیگیره، ، برایم کاملا تشریح نمایید وجگونگی دریافت پاسخم ایمیل وشماره تلفنم هم که درخدمت شماهستش،
ازقبل ازبزرگواری وبردباری شماعزیزانم تشکروارزوی توفیق روزافزون دارم،
موفق وموئدباشید
درود بر شما دوست عزیز. خیلی خوشحالیم که شما رو کنار خودمون داریم.
آموزش فوتبال فانتزی
https://betacup.net/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D9%81%D9%88%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D9%84-%D9%81%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%B2%DB%8C-%DA%86%D8%B7%D9%88%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D9%81%D9%88%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D9%84-%D9%81%D8%A7%D9%86/%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D9%88%D8%B1%D8%B2%D8%B4%DB%8C/
سلام ادمین.
من با شما دعوا که ندارم
خب من یه پیشنهاد دادم به شما که بازی زیاد بزارید در پیش بینی که ما کاربرا هم سکه بگیریم هم امتیاز۵ یا ۶ تا بازی کمه من دلم میخواست حد اقل از این بازیایی که نام بردم(۱۹ تا تیم) ۱۵ تا شو بزارید واسه پیش بینی
سلام ادمین.
ادمین میگم که فردا بازیای مهمی برای پیش بینی هست لطفا این بازیا رو بزارید در قسمت پیش بینی تمنا میکنم:
پیکان_استقلال خوزستان
فولاد_هوادار
منچستر یونایتد_لیورپول
شفیلد یونایتد_چلسی
تاتنهام_ناتینگهام فارست
فروزینونه_ بولونیا
مونزا_ناپولی
کالیاری_آتالانتا
ورونا_جنوا
یوونتوس_فیورنتینا
هوفنهایم_ آگزبورگ
وولفسبورگ_مونشن گلادباخ
برست_متز
تولوز_استراسبورگ
رنس_نیس
مون پلیه_لوریان
موناکو_ رن
نانت_لیون
فاینورد_آژاکس
ممنون میشم این بازیا رو در پیش بینی فردا بزارید و همچنین جوابمو بدید
سلام. هر باز که ادمین اپلیکشن صلاح بدونه خودش میذاره تو لیست بازیا
ادمبن نفر ۱۷ و ۲۸ رده بندی ماهانه رضا اخلاصی دوتا اکانت داره این خلاف قانونه خودتونه ایشون الان پیش بینیم نفر اوله شما داری حق بقیرو ضایع میکنی
کجاش خلاف قانونه؟ قانون ما میگه فردی که ماه قبل برنده شده ماه بعد نمیتونه برنده بشه. حالا میخواد با یک اکانت باشه یا با 10 اکانت . هر 10 اکانت اون فرد اگه جزو 10 نفر برتر باشه، بازم برنده نمیشه و نفرات یازدهم، دوازدهم، سیزدهم برنده خواهند بود
سلام من شونزدهم رتبه پیش بینی 56درصد بود ولی امروز هفدهم شده 37درصد مگه بازه زمانی ده روز نیست
سلام. بله. وقتی بازی جدید اضافه میشه به قسمت پیش بینی ها، درصد قبلی همه کاربران کم میشه چون تعداد بازی های تعیین تکلیف نشده مخرج کسر زیاد شده و وقتی شما این بازی رو درست پیش بینی کنید، دوباره درصد پیشبینیتون تقویت میشه. مثال : 10 تا بازی تعریف شده و شما 6 تاشو درست گفتید درصد شما میشه 60 درصد (6 تقسیم بر 10) . حالا اگه 10 تا بازی دیگه تعریف بشه که هنوز نتیجه ش مشخص نیست، درصد شما میشه 30 درصد یعنی 6 تقسم بر 20 . به مرور که این 10 بازی جدید وضعیتش مشخص بشه، درصد شما هم تقویت میشه مثلا از این 10 بازی جدید 5 تاشو درست بگید درصد شما میشه 5+6 تقسیم بر 20 یعنی 55 درصد
سلام جايزه رده بندی چیه جايزه پیش بینی چیه تا رده چندم جايزه بهش تعلق میگیره
سلام. توی قسمت راهنمای منوی تاریخچه جوایز در داخل اپلیکیشن همه اینا درج شده
باسلام خدمت ادمین
همانطور که بروی برخی نظرات
تیک انتطار تایید مدیریت میذارید
لطفا بروی بعضی نظرات هم تیک بذارید که ثبت نشه.
لطفا
بعضی نظرات شبیه نظرات بچه کودکستانی هاست
.
قبلاها…