کد خبر:22622
پ

گلر استقلال مقابل پیکان را بیشتر بشناسید

پس از ابتلای سیدحسین حسینی و رشید مظاهری به ویروس کرونا، حالا فرهاد مجیدی با معضل بزرگی برای انتخاب سنگربان اول تیمش در دیدار با پیکان مواجه شده و البته اگر تا 10 روز دیگر و زمان بازی با این تیم تست مظاهری یا حسینی منفی نشود، دو گزینه ناشناخته در دسترس فرهاد خواهند بود. […]

پس از ابتلای سیدحسین حسینی و رشید مظاهری به ویروس کرونا، حالا فرهاد مجیدی با معضل بزرگی برای انتخاب سنگربان اول تیمش در دیدار با پیکان مواجه شده و البته اگر تا 10 روز دیگر و زمان بازی با این تیم تست مظاهری یا حسینی منفی نشود، دو گزینه ناشناخته در دسترس فرهاد خواهند بود.

 

گلر استقلال مقابل پیکان را بیشتر بشناسید

گلر استقلال مقابل پیکان را بیشتر بشناسید

🔹چند وقت پیش بود که استقلال سنگربان سابق پرسپولیس را به خدمت گرفت. امیرحسین بیات دروازه ‌بان ۲۲ ساله که‌ سابقه حضور در تیم‌های نفت تهران، پیکان و پرسپولیس را در کارنامه خود دارد، با عقد قراردادی به استقلال پیوست. او که در تیم های ملی رده جوانان و نوجوانان هم بازی کرده است، یکی از گزینه های مجیدی برای حضور در دیدار برابر پیکان است.

🔹سینا سعیدی فر دروازه بان تیم امید استقلال هم که امروز پا به پای سایر آبی پوشان به تمرین پرداخت، دیگر گزینه مجیدی است. سعیدی فر که محصول آکادمی آبی پوشان است و چند روز پیش نیز به همراه تیم امید استقلال و زیر نظر آرش برهانی به مقام قهرمانی لیگ برتر امیدها رسید، می تواند به جای مظاهری و حسینی درون قفس توری استقلال قرار بگیرد.

 

به احتمال بسیار زیاد سینا سعیدی فر برای این بازی به اردوی تیم بزرگسالان راخوانده می شود اما به واسطه عدم هماهنگی و تمرین با بزرگسالان او به عنوان دروازه بان دوم روی نیمکت خواهد نشست و امیرحسین بیات در صورت نرسیدن حسینی و مظاهری، دروازه بان اصلی خواهد بود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید