کد خبر:11185
پ

کری خوانی AFC با فرهاد مجیدی به کل فوتبال ایران

صفحه afc در اینستاگرام با انتشار پستی کنایه آمیز به تیم های ایرانی ضمن اشاره به خداحافظی7 سال پیش فرهاد مجیدی در چنین روزی، او را تنها بازیکنی نامید که فاتح لیگ قهرمانان آسیا شده است.   کری خوانی AFC با فرهاد مجیدی به کل فوتبال ایران

صفحه afc در اینستاگرام با انتشار پستی کنایه آمیز به تیم های ایرانی ضمن اشاره به خداحافظی7 سال پیش فرهاد مجیدی در چنین روزی، او را تنها بازیکنی نامید که فاتح لیگ قهرمانان آسیا شده است.

 

کری خوانی AFC با فرهاد مجیدی به کل فوتبال ایران

کری خوانی AFC با فرهاد مجیدی به کل فوتبال ایران

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • تاج 29 اکتبر 2020 / 7:21 ب.ظ

    من تاجی ام ! تا چشت درآد……….

  • تاج 29 اکتبر 2020 / 6:30 ق.ظ

    حتا AFC هم بزرگتر از شاه فرهاد در فوتبال ایران ندیده که با اون سرشاخ شده! معلومه اگر من هم دوسال محبوب ترین بازیکن جهان طبق نظرسنجی انتخب میشدم بزرگ فوتبال ایران بودم! بماند رکوردها و افتخارهای دیگرش که خار چشم بعضی ها شده! اگه یه ذره حتا یه ذره وجدان و فهم داشتن میدیدن که تاجی های باشرافت اینقدر نجیب هستند که همیشه تاابد به اسطوره هایی نظیر علی دایی مهدوی کیا کریم باقری علی کریمی و.. احترام میگذارند و اگر تعدادانگشت شماری توهین کنند اصلا ایرانی نیستند! اینان و خیلی های دیگه اسطوره های ملی ما هستند. نه مثل یه سری عقده ای نوکر بی اختیار که برن روی سنگ.حجازی اسید بریزن یا تابلو بشکنن و سیاه کنن یا به شاه فرهاد که در آسبا و جهان شناخته شده است از روی کینه و حسادت توهین کنند و تنها به دیگران اعلام کنند ازچه تباری هستند!؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید