کد خبر:40377
پ

کدام بازیکنان استقلال و پرسپولیس در خطر محرومیت از دربی هستند؟

با تساوی استقلال مقابل آلومینیوم و پیروزی پرسپولیس مقابل ملوان، حالا جدال در صدر جدول داغتر از گذشته دنبال می شود و دربی پیش رو، حساس تر از قبل هم شده است. اما کدام بازیکنان استقلال و پرسپولیس در خطر محرومیت از دربی هستند؟ کدام بازیکنان استقلال و پرسپولیس در خطر محرومیت از دربی هستند؟ […]

با تساوی استقلال مقابل آلومینیوم و پیروزی پرسپولیس مقابل ملوان، حالا جدال در صدر جدول داغتر از گذشته دنبال می شود و دربی پیش رو، حساس تر از قبل هم شده است. اما کدام بازیکنان استقلال و پرسپولیس در خطر محرومیت از دربی هستند؟

کدام بازیکنان استقلال و پرسپولیس در خطر محرومیت از دربی هستند؟

کدام بازیکنان استقلال و پرسپولیس در خطر محرومیت از دربی هستند؟

تیم فوتبال استقلال شب گذشته مقابل آلومینیوم اراک تن به تساوی داد اما این تیم تنها یک بازی پیش از دربی 4 بازیکن 3 اخطاره در ترکیب خود دارد. پیمان بابایی، صالح حردانی ،روزبه چشمی و مهدی مهدی پور بازیکنانی هستند که در صورت دریافت کارت زرد از داور بازی با هوادار دربی پایتخت که بعد از جام جهانی برگزار می‌شود را از دست خواهند داد.

پرسپولیس نیز 5 بازیکن 3 اخطاره در ترکیب خود دارد. سروش رفیعی، گولیسیانی، محمد عمری، علی نعمتی و علیرضا بیرانوند بازیکنانی هستند که در صورت دریافت کارت زرد در بازی آینده از دربی محروم خواهند شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید