کد خبر:32941
پ

کانتینر ابری (PaaS) ابرآروان چیست؟

از ابتدای پاییز ابر آروان در محصول کانتینر ابری (PaaS)، بسته‌ای رایگان برای کاربرانی که نیاز به تست و راه‌اندازی یک نرم‌افزار کوچک یا کانتینر دارند، طراحی کرده است. شما می‌توانید برای پروژه‌های دانشجویی یا آزمایش و استقرار یک اپلیکیشن، بات یا دیتابیس کوچک، بدون پرداخت هزینه از سرویس کانتینر ابری استفاده کنید.   هزینه […]

از ابتدای پاییز ابر آروان در محصول کانتینر ابری (PaaS)، بسته‌ای رایگان برای کاربرانی که نیاز به تست و راه‌اندازی یک نرم‌افزار کوچک یا کانتینر دارند، طراحی کرده است. شما می‌توانید برای پروژه‌های دانشجویی یا آزمایش و استقرار یک اپلیکیشن، بات یا دیتابیس کوچک، بدون پرداخت هزینه از سرویس کانتینر ابری استفاده کنید.

 

هزینه کانتینر ابری (PaaS) ابرآروان چقدر است؟

کانتینر ابری (PaaS) ابرآروان چیست؟

بسته‌ی رایگان کانتینر ابری آروان با ۰/۵ هسته منابع پردازشی (CPU)، ۰/۵ گیگ حافظه‌ی تصادفی (RAM)  و ۰/۵ گیگ فضای ذخیره‌سازی موقت (Ephemeral Storage) و با امکاناتی چون Registry خصوصی و انطباق با مانیفست کوبرنتیز، منابع اولیه‌ی راه‌اندازی یک کانتینر را در اختیارتان می‌گذارد تا به آسانی برای عرضه‌ی محصول‌ خود به بازار، آماده شوند.

کانتنینر ابری آروان کامل‌ترین و کاربردی‌ترین سکوی ابری ایران است که به شما کمک می‌کند تا بدون دغدغه‌ی آماده‌سازی زیرساخت، نیروی فنی متخصص و صرف زمان زیاد، به راحتی ایده‌های نرم‌افزاری خود را توسعه دهید و آن‌ها را به محصول تبدیل کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید