کد خبر:47591
پ

کارنامه خوان کارلوس گاریدو سرمربی اسپانیایی پرسپولیس

با اعلام رسمی باشگاه پرسپولیس، خوان کارلوس گاریدو سرمربی سابق العین و ویارئال به عنوان مربی جدید پرسپولیس انتخاب شد. در ادامه نگاهی داشته ایم به کارنامه خوان کارلوس گاریدو سرمربی اسپانیایی پرسپولیس. با بتاکاپ همراه باشید. کارنامه خوان کارلوس گاریدو سرمربی اسپانیایی پرسپولیس نکات منفی: این مربی 55 ساله کارنامه چندان درخشانی در سوابق […]

با اعلام رسمی باشگاه پرسپولیس، خوان کارلوس گاریدو سرمربی سابق العین و ویارئال به عنوان مربی جدید پرسپولیس انتخاب شد. در ادامه نگاهی داشته ایم به کارنامه خوان کارلوس گاریدو سرمربی اسپانیایی پرسپولیس. با بتاکاپ همراه باشید.

کارنامه خوان کارلوس گاریدو سرمربی اسپانیایی پرسپولیس

نکات منفی:

این مربی 55 ساله کارنامه چندان درخشانی در سوابق کاری اش دیده نمی شود. او که اکثراً از تیم های تحت امرش اخراج شده به صورت متوسط 0.73 سال یعنی کمتر از یک فصل در تیم های تحت هدایتش مربیگری کرده که آمار خوبی برای یک مربی حرفه ای محسوب نمی شود.

درصد میانگین پیروزی های او نیز 45% است که این مورد نیز یک نکته منفی دیگر در کارنامه او است. گاریدو چند قهرمانی در کارنامه ش ثبت شده که مهمترین آن قهرمانی در لیگ کنفدراسیون های آفریقا است که یک سطح پائین تر از لیگ قهرمانان آفریقا به حساب می آید.

او در آخرین مصافش با تیمهای ایرانی با العین در سال 2019 مقابل استقلال فرهاد مجیدی قرار گرفت که با نتیجه 2 بر 1 شکست خورد.

نکته جالب در خصوص او اینکه او در فصل که سرمربی ویارئال بود همراه با تیمش در لیگ قهرمانان اروپا حاضر بود و در گروهی قرار داشت که ناپولی با مربیگری ماتزاری در آن حضور داشت و در نهایت بدون امتیاز با دریافت 14 گل و زدن تنها 5 گل، در مرحله گروهی، از گردونه مسابقات کنار رفت. ناپولی با ماتزاری در آن فصل به عنوان تیم دوم بعد از بایرن مونیخ صعود کرد.

نکات مثبت:

🔵ویارئال: حضور در رده چهارم لالیگا (بعد از بارسلونا،رئال مادرید،والنسیا)،رسیدن به نیمه هایی لیگ اروپا،کسب سهمیه چمپیونز لیگ

🔵کلوب بروژ: نایب قهرمان لیگ بلژیک

🔵 الاهلی مصر: قهرمانی سوپرکاپ مصر،نایب قهرمانی لیگ مصر،قهرمانی جام کنفدراسیون آفریقا

🔵راجا کازابلانکا مراکش: نایب قهرمانی لیگ مراکش، قهرمانی جام کنفدراسیون آفریقا،قهرمانی جام حذفی مراکش

🔵الوداد مراکش: نایب قهرمانی در لیگ

کلیدواژه : پرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید