کد خبر:17183
پ

کارشناسی داوری دربی 94 بازی استقلال و پرسپولیس

با پایان بازی پر افت و خیر استقلال و پرسپولیس بحث های زیادی در خصوص اتفاقات درون زمین و تصمیمات رضا کرمانشاهی داور بازی به وجود آمده است؛ در ادامه توجه شما را به کارشناسی داوری دربی 94 بازی استقلال و پرسپولیس جلب می نمائیم.   خلاصه دربی 94   آمار بازی استقلال و پرسپولیس […]

با پایان بازی پر افت و خیر استقلال و پرسپولیس بحث های زیادی در خصوص اتفاقات درون زمین و تصمیمات رضا کرمانشاهی داور بازی به وجود آمده است؛ در ادامه توجه شما را به کارشناسی داوری دربی 94 بازی استقلال و پرسپولیس جلب می نمائیم.

 

خلاصه دربی 94

 

آمار بازی استقلال و پرسپولیس

 

جدول لیگ برتر 99 1400

 

کارشناسی داوری دربی 94 بازی استقلال و پرسپولیس

کارشناسی داوری دربی 94 بازی استقلال و پرسپولیس

در دقیقه 11 بازی سانتر نادری به دست بازیکن پرسپولیس برخرود کرد که کرمانشاهی اعتقادی به پنالتی نداشت.

🔸نوید مظفری کارشناس داوری: در صحنه ای که توپ محمد نادری در محوطه جریمه تیم پرسپولیس به دست بازیکن سرخ‌ها خورد هیچ خطای هندی رخ نداد و ادامه بازی بهترین تصمیم بود.

 

قانون جدید فیفا در مورد خطای هند پنالتی

 

فیلم صحنه برخورد توپ به دست امیری

 

در دقیقه 13 کرمانشاهی خطای عارف غلامی روی کامیابی نیا را اعلام کرد که برخی کارشناسان داوری معتقد به خطا و برخی دیگر ادامه بازی را معتقد بودند.

 

در دقیقه 28 سید جلال حسینی پس از جا ماندن از بازیکن استقلال مانع از ضدحمله استقلال شد که با کارت زرد داور مواجه نشد و این موضوع با اعتراض شدید محمود فکری مواجه شد تا اخطار به او داده شود.

در این صحنه داور می بایست به بازیکن پرسپولیس کارت زرد نشان می داد و کارت زرد به محمود فکری به دلیل اعتراض شدید درست بود.

 

در نیمه دوم در دقیقه 54 عارفف غلامی از تک به تک شدن مهدی عبدی ممانعت کرد که داور این بازی کارت زرد به غلامی داد که این موضوع با اعتراض شدید بازیکنان و کادر پرسپولیس مواجه شد.

نوید مظری با توجه به اینکه این خطا در میانه میدان رخ داده بود، و فاصله با دروازه زیاد بود کارت زرد را صحیح دانستند. اما محمد فنایی و ابراهیم میرزابیگی ،دزفولی، رفعتی معتقد بودند در این صحنه باید عارف غلامی اخراج می شد.

 

در صحنه گل شیخ دیاباته نیز به طور واضحی اعلام آفساید درست به نظر می رسید.

دیدگاه کاربران 3 دیدگاه
  • ناشناس 12 ژانویه 2021 / 3:41 ب.ظ

    اگه فیلم را بادقت نگاه کنید متوجه می شیدکه نادری نه قصد سانتر داشت نه شوت فقط عمدا می خواست توپ را به دست بازیکن بکوبه شاید پنالتی بگیره که داور هم به درستی تشخیص داد

  • ابی 11 ژانویه 2021 / 10:58 ب.ظ

    اگه استقلال هند میکرد تو محوطه همه میگفتن پنالتی بود ولی حالا هند به نفعه استقلاله هیچکس پنالتی نمیدونه لا اقل رنگی کارشناسی نکنین

  • ناشناس 11 ژانویه 2021 / 8:39 ب.ظ

    سلام خوببید سلامتید من بنضرم توپی که محمد نادری سانت کرد اما توپ به ارنج بازیکن پرسپولیس هرد من میگم ۵۱ درصد به دست خرده اما داور همچین نضری نداشت و من پرسپولیسی هستم اما چون بازیه واقعیه به خاطر همین ممنونم از

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید