کد خبر:18242
پ

کارشناسی داوری بازی استقلال و سایپا

از هفته دوازدهم لیگ برتر، دیدار دو تیم استقلال و سایپا در فصل بیستم برگزار شد که در ادامه توجه شما را به کارشناسی داوری بازی استقلال و سایپا جلب می نمائیم.   کارشناسی داوری بازی استقلال و سایپا عسگری، کارشناس داوری: همرنگ به درستی برای استقلال پنالتی نگرفت؛ داور تصمیم خود را درباره دانشگر […]

از هفته دوازدهم لیگ برتر، دیدار دو تیم استقلال و سایپا در فصل بیستم برگزار شد که در ادامه توجه شما را به کارشناسی داوری بازی استقلال و سایپا جلب می نمائیم.

 

کارشناسی داوری بازی استقلال و سایپا

عسگری، کارشناس داوری: همرنگ به درستی برای استقلال پنالتی نگرفت؛ داور تصمیم خود را درباره دانشگر تغییر داد

در دقیقه 10 مدافع سایپا که قصد زدن توپ را داشت با مهاجم استقلال برخورد کرد که داور به درستی تشخیص به ادامه بازی داد. در دقیقه 19 هم بازیکنان استقلال اعتقاد به پنالتی داشتند که در تصاویر تلویزیونی مشخص نشد چه اتفاقی رخ داده است.

آن صحنه در پایان بازی اتفاق افتاد و یکی از روش‌ها برای جلوگیری از نشان دادن کارت قرمز این بود که استقلالی‌ها با تجمع دور داور و دور کردن دانشگر مانع از این موضوع شوند. در ظاهر قضیه این است که داور لحظه‌ای از صحبت دانشگر شوکه شد اما پس از 20-10 ثانیه خود را کنترل کرد و تصمیم خود را تغییر داد.

 

کارشناسی داوری بازی استقلال و سایپا

مهمترین اشتباه داور در نیمه اول، اعلام آفساید عجیبی بود که حتی در نگاه اول نیز مشخص بود که این صحنه آفساید نیست و مشخص نیست کمک داور و داور چطور صحنه ای به این واضحی را آفساید اعلام کردند.

 

 

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • سامان 23 ژانویه 2021 / 6:08 ب.ظ

    اصلا هم کارشناسیتن الکی نیس کامل راس
    خخخ سیرک لنگ دوس هی جام بدین ب اون بی ناموسا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید