کد خبر:45596
پ

چطور علی خطیر استقلال را سلاخی کرد | ماموری برای نابودی تاج

همانطور که پیش بینی می شد، علی خطیر برای رفع مشکلات مالی استقلال چیزی در چنته نداشته و ندارد و پس از 10 روزی که او به استقلال پیوسته عملاً هیچ اتفاق مثبتی در حوزه نقل و انتقالات این تیم رخ نداده است و مشکلات مالی این تیم نیز همچنان پابرجاست. چطور علی خطیر استقلال […]

همانطور که پیش بینی می شد، علی خطیر برای رفع مشکلات مالی استقلال چیزی در چنته نداشته و ندارد و پس از 10 روزی که او به استقلال پیوسته عملاً هیچ اتفاق مثبتی در حوزه نقل و انتقالات این تیم رخ نداده است و مشکلات مالی این تیم نیز همچنان پابرجاست.

چطور علی خطیر استقلال را سلاخی کرد | ماموری برای نابودی تاج

خطیر که استاد اتلاف وقت در استقلال به سود رقبا محسوب می شود؛ اینبار نیز با وقت کشی شرایط را طوری جلو برد که تیم نکونام بدون بدنسازی و تمرینات پیش فصل مناسب روانه مسابقات شود. او و فتحی همین قضیه را چند فصل پیش هم رقم زدند و در حالی که امکان جذب تیام و جبارف وجود داشت آنقدر این قضیه را معطل کردند که در نهایت هر دو بازیکن  قید حضور در استقلال را زدند و جناب فتحی با حدود دو برابر رقمی که می توانست با تیام و جبارف قرارداد ببندد با بازیکنان متوسط و ضعیغی مثل همام طارق، الحاجی گرو، نیومایر، تبریزی آن هم پس از شروع لیگ قرارداد منعقد کرد که عملاً هیچ یک از آن بازیکنان به درد استقلال نخوردند و امسال نیز ظاهراً قرار است همان سناریو تکرار شود.

البته امثال خطیر، فتحی و … مهره هستند و برای بقا مجبور به اطاعت از اوامر بالادستی های خود هستند چرا که مجوز تامین منابع مالی از وزارت صادر می شود.

با توجه به سوابق خطیر در استقلال به جرات می توان او را سلطان تناقض در یک دهه اخیر لقب داد.

کلیدواژه : استقلال

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید