کد خبر:3114
پ

چرا نباید سهام عدالت را فروخت؟

با آزادسازی سهام عدالت،  دولت تبلیغات وسیعی مبنی بر به فروش نرساندن سهام عدالت توسط دارندگان آن کرد که این موضوع با ابهامات زیادی از سوی مردم مواجه بود که چرا نباید سهامی عدالت خود را که ارزش آن نزدیک به 18 میلیون تومان رسیده را به فروش برسانند. در ادامه به دلایلی که چرا […]

با آزادسازی سهام عدالت،  دولت تبلیغات وسیعی مبنی بر به فروش نرساندن سهام عدالت توسط دارندگان آن کرد که این موضوع با ابهامات زیادی از سوی مردم مواجه بود که چرا نباید سهامی عدالت خود را که ارزش آن نزدیک به 18 میلیون تومان رسیده را به فروش برسانند. در ادامه به دلایلی که چرا نباید سهام عدالت را فروخت می پردازیم.

 

پاسخ همه سوالات به ابهامات سهام عدالت

 

چرا نباید سهام عدالت را فروخت؟

چرا نباید سهام عدالت را فروخت؟

با توجه به اینکه خرید سهام عدالت از مردم در بورس نیاز به نقدینگی سنگینی دارد، دولت از ترس هجوم مردم برای فروش سهام عدالت خود، پیوسته به تبلیغات در خصوص به فروش نرساندن سهام عدالت دارد. البته تجربه ثابت کرده سهامداری در بورس ایران همواره پر سود بوده و افرادی که نیازی به سهام عدالت ندارند، اگر اقدام به فروش آن نکنند نه تنها از مزایای تقسیم سود مجامع شرکتهای بورسی سهام عدالت بهره مند می شوند بلکه از بالا رفتن ارزش سهام پورتفوی سهام عدالت خود نیز منتفع خواهند شد.

 

در نهایت اینکه ساز و کار ناقص فروش سهام عدالت از طریق کارگزاری ها باعث شده تا برخی از متقاضاین فروش نیز نتوانند سهام عدالت خود را به فروش برسانند و با بهانه های واهی از سوی کارگزاری مبنی بر آماده نبودن سیستم یا عدم ابلاغ بخشنامه مواجه می شوند.

کلیدواژه : سهام عدالت

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید