کد خبر:28942
پ

پیش بازی استقلال و سایپا | فرازی که امشب فرود می آید

🔹بالاخره فرصت بازی هفته بیست و هفتم رسید و فردا در این هفته باید به مصاف تیم سایپا برویم؛ تیمی که به شدت به دنبال بقاست و بعد از اعلام رای کمیته استیناف و اعلام نتیجه به سود پیکان، اکنون چیزی برای از دست دادن ندارد. 🔹تقابل با سایپا که همانند ما به کسب امیتازات […]

🔹بالاخره فرصت بازی هفته بیست و هفتم رسید و فردا در این هفته باید به مصاف تیم سایپا برویم؛ تیمی که به شدت به دنبال بقاست و بعد از اعلام رای کمیته استیناف و اعلام نتیجه به سود پیکان، اکنون چیزی برای از دست دادن ندارد.

🔹تقابل با سایپا که همانند ما به کسب امیتازات در هفته‌های پایانی نیاز مبرم دارد، از این رو قابل توجه است که چندین هفته پس از جدایی فراز کمالوند اکنون تیمی با هدایت او برابر ما می‌ایستد؛ تیمی که او برای جانشینی ابراهیم صادقی به همکاری به عنوان مشاور فنی پایان داد و هدایتش را پذیرفت.

🔹بدون شک این هفته رویارویی با مردی که با حضورش در استقلال اتفاقات جالبی همراه داشت یکی از جذابیت‌های بازی با سایپا خواهد بود. حضور کمالوند به عنوان مربی که گفته می‌شد به پیروزی علاقه دارد ابتدا با حاشیه همراه بود اما اشاره او به دوستی ۳۰ ساله و سپس نقشش به عنوان مدیرفنی در راه بازگشت به بالای جدول و همچنین عبور از گروه مرگ در لیگ قهرمانان آسیا تاثیرگذار بود.

🔹یکی از نکات جالب برگزاری بازی امروز در ورزشگاه دستگردی است که دیاباته پس از مدت‌ها مسیر کوتاهی را برای بازگشت به خانه‌اش طی خواهد کرد و بازی در اکباتان پس از هفته‌ها بازی خارج از تهران و همینطور ورزشگاه آزادی برای او دست کم خوش یمن خواهد بود.

🔹حالا تقابل با سایپا در شرایطی که فرهاد به یک بلوغ کامل تاکتیکی رسیده و از طرفی کمالوند به غیر از فضای دوستانه مانند ما به دنبال نتیجه است بسیار دیدنی خواهد بود چراکه هر دو سرمربی از تفکرات یکدیگر آشنا هستند و این باعث می‌شود که احتمال تغییر رویه هر دو تیم وجود داشته باشد.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید