کد خبر:2236
پ

پیشنهاد شگفت انگیز مدیرعامل تراکتور برای تعیین قهرمان لیگ : پلی استیشن!

باشگاه تراکتور یکی از مخالفین سرسخت ادامه بازیهای لیگ نوزدهم در شرایط کرونا بوده و هست و پس از روی کار آمدن میرمصوم سهرابی مدیرعامل جدید این تیم نیز این سیاست تغییر نکرده است به طوری که او در مصاحبه اخیر خود با کنایه به خوشحالی وصف نشدنی مسئولین تیم پرسپولیس از تصمیم وزیر ورزش […]

باشگاه تراکتور یکی از مخالفین سرسخت ادامه بازیهای لیگ نوزدهم در شرایط کرونا بوده و هست و پس از روی کار آمدن میرمصوم سهرابی مدیرعامل جدید این تیم نیز این سیاست تغییر نکرده است به طوری که او در مصاحبه اخیر خود با کنایه به خوشحالی وصف نشدنی مسئولین تیم پرسپولیس از تصمیم وزیر ورزش برای برگزاری بازیها، پیشنهاد جالبی برای اتمام لیگ در این شرایط ارائه کرد که پای پلی استیشن نیز به میان می آید.

 

سهرابی: به جای برگزاری لیگ برتر می توان لیگ پلی استیشن برگزار کرد!

پیشنهاد شگفت انگیز مدیرعامل تراکتور برای تعیین قهرمان لیگ : پلی استیشن!

در حالی که گزینه های زیادی برای اتمام لیگ در صورت نیمه کاره ماندن لیگ وجود دارد، عجیب ترین گزینه را مدیرعامل تراکتورسازی روی میز گذاشت به طوری که مدعی شد در شرایط کنونی برای بازگشت تشاط به جامعه می توان با حضور یک نماینده از هر تیم، لیگ نوزدهم را به شکل پلی استیشنی ادامه داد و جدول نهایی بر اساس نتایج رقم خورده در این بازیها تنظیم شود!

 

حال مشخص نیست آیا در بین بازیکنان تراکتو، گیمر حرفه ای وجود دارد که سهرابی این پیشنهاد را ارائه کرده و یا از ارائه این پیشنهاد منظور دیگری داشته است. او در پایان ضمن انتقاد از بازیهای بی روح بوندس لیگا که بدون حضور تماشاگر برگزار شدند، بار دیگر خواستار لغو لیگ شد.

کلیدواژه : تراکتورلیگ برتر

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • عدنان 18 مه 2020 / 3:48 ب.ظ

    واقعا کسخول شده یا خودشو به کسخولی می زنه آخه ای کیو اگه فوتبال این طوری بود چرا بازیکن 10 میلیاردی می خریدید. اصلا چرا تیم تشکیل می دادید. خودتو به دکتر معرفی بکن. تو نیاز به بستری شدن داری

    • لشکریان 18 مه 2020 / 7:42 ب.ظ

      زر نزن بابا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید