کد خبر:18134
پ

پیام غیرمستقیم باشگاه استقلال به میثاقی: یحیی دلال است یا رسول پناه دروغگو؟

سرانجام پس از مدتها انتظار هواداران استقلال در اعتراض به رویکرد رنگی برنامه فوتبال برتر که با صحنه آرایی و جریان سازی قصد القا نظر خود به مخاطبین میلیونی رسانه ملی را داشت باشگاه استقلال با صدور بیانیه ای حضور هر یک از اعضای باشگاه اعم از مدیران، مربیان و بازیکنان را در این برنامه […]

سرانجام پس از مدتها انتظار هواداران استقلال در اعتراض به رویکرد رنگی برنامه فوتبال برتر که با صحنه آرایی و جریان سازی قصد القا نظر خود به مخاطبین میلیونی رسانه ملی را داشت باشگاه استقلال با صدور بیانیه ای حضور هر یک از اعضای باشگاه اعم از مدیران، مربیان و بازیکنان را در این برنامه ممنوع کرد و مدعی شد اگر هدف این برنامه روشنگری و شفاف سازی است می بایست این اتفاق برای همه تیم های لیگ برتری صورت بگیرد نه اینکه تنها مشکلات مربوط به استقلال موشکافی شود و ابهامات در خصوص تیم های دیگر باقی بماند.

 

متن بیانیه باشگاه استقلال در تحریم برنامه فوتبال برتر

 

پیام غیرمستقیم باشگاه استقلال به میثاقی: یحیی دلال است یا رسول پناه دروغگو؟

پیام غیرمستقیم باشگاه استقلال به میثاقی: یحیی دلال است یا رسول پناه دروغگو؟

اگر در متن بیانیه باشگاه استقلال دقت کنیم به طور واضحی مشخص است که آنها، اتفاقات در مدیریت باشگاه رقیب یعنی پرسپولیس را هدف قرار داده اند و قصد دارند از این طریق به موشکافی ابهامات گسترده ای که در زمان مدیریت انصاری فرد در پرسپولیس به وجود آمد برسند چرا که هنوز جوابی برای تخلفات مدیریت وقت پرسپولیس در آن زمان برای افکار عمومی داده نشده است.

مسئله مهمتر اینکه اخیراً فایل های صوتی و تصویری چندگانه ای از مهدی رسول پناه مدیرعامل سابق و رئیس هیئت مدیره فعلی پرسپولیس منتشر شده که در آن به صورت مستقیم به اعداد و ارقام نجومی پرداختی به بازیکنان و همچنین دلالی سرمربی این تیم از بازیکنان اشاره شده و استقلالی ها مدعی هستند اگر برنامه فوتبال برتر واقعاً با هدف شفاف سازی اتفاقات فوتبالی در تیم های لیگ برتری تولید می شود و در همین راستا نیز اتفاقات قدیمی در مدیریت استقلال را شخم زد و بسیاری از ابهامات را برطر کرد، چرا این اتفاق در خصوص باشگاه پرسپولیس و کوهی از ابهاماتی که حول این باشگاه است رخ نداده است؟ بالاخره در جریان افشاگری های مهدی رسول پناه یک طرف ماجرا در سمت حق و طرف دیگر در سمت ناحق ایستاده اند چرا که یا رسول پناه دروغ می گوید و یا یحیی گل محمدی واقعاً از بازیکنان پول می گرفته است و به هر صورت این موضوع باید مشخص شود چرا که نه جای یک فرد دروغگو در هیئت مدیره پرسپولیس است و نه یک مربی دلال می تواند روی نیمکت پرسپولیس بنشیند و با مشخص شدن این موضوع، یکی از این دو نفر قطعاً می بایست پرسپولیس را ترک کنند.

 

پی نوشت: پیشتر میثاقی با دعوت حضوری از اسماعیل خلیل زاده رئیس هیئت مدیره استقلال و روی خط آوردن احمد سعادتمند مدیرعامل سابق استقلال و رو در رو کردن آنها، ابهامات زیادی را حول باشگاه استقلال شفاف سازی کرد و این انتظار می رود همین اتفاق در خصوص باشگاه پرسپولیس نیز رخ دهد.

دیدگاه کاربران 5 دیدگاه
  • عماد 23 ژانویه 2021 / 10:28 ق.ظ

    شب ورز کیا رو پرسپولیس گرفته؟ بیا منطقی جواب بده. مگه دروغ گفتن؟ گفتند که مدیریت استقلال رو شخم زدید و فایل صوتی پخش کردید برای استقلال برای پرسپولیس هم پخش کنید.
    فردوسی پور هم همین بود. برای داستان منصوریان و رحمتی و ملکی و افتخاری چ کار کرد؟ پول اختلاس هدایتی و دور زدن طارمی چی؟ چرا پرداخته نشد؟ کیروش گفته بود پرسپولیسیا با هدایتی اومدن تمرین تیم ملی و امیری و حسینی و بیرانوند رو بردن و قرار داد بستن. کیروش دروغ گفت؟
    جواب بدید. چرا علیه استقلال هوچی گری میکنید؟

  • حامد 22 ژانویه 2021 / 11:03 ب.ظ

    یه پیشنهاد به میثاقی و ارباباش دارم که اسم برنامه رو عوض کنن مثلا بزارن قرمزتر

  • ابی 22 ژانویه 2021 / 8:50 ب.ظ

    حالا من موندم چرا رقم های قردادی پرسپولیسیا لو نمیره؟؟ ولی ماله استقلالیها لو میره نمونش رقم قایدی و دیاباته لو رفت همینطور رقم های قردادی بیشتر استقلالیها واقعا چه مرضی دارین چه کرمی دارین استقلال رو اذیت میکنین نکبتا فوتبال برتر فاسد و رنگی هم از همش بدتر

  • راشین 22 ژانویه 2021 / 8:41 ب.ظ

    شب و روزتون رو پرسپولیس گرفته الان حرف حسابتون چیه چرا دست از سر پرسپولیس بر نمیدارید اینقدر … پرسپولسو ننخورید سرتون به کار خودتون باشه حساب نود رو را با همین اراجیف رسیدید انتظاز داشتید وقتی پرسپولیس گل میزنه میثاقی وایسه گریه خودتون برید فینال ای سی ال ببینید چکار میکنن بعد حرف مفت بزنید مسئله رسول پناه هم مشخصه ولی رسول پناه مهره نفوذی ضد
    پرسپولیسی وزارت مصونیت داره.

  • سهیل 22 ژانویه 2021 / 7:58 ب.ظ

    چه عجب! بالاخره یه حرکت از این باشگاه دیدیم! هزاران بار گفتیم: طرفدار بودن مجری یه برنامه ورزشی نه چیز عجیبی هست نه اشکالی داره. مشکل وقتی شروع می شه که این طرفدار بودن در اجرای برنامه تاثیر بگذارد دقیقا اون چیزی که در فوتبال برتر انجام میشه. همون طور که فردوسی پور و نود ش خط مشی قرمز داشتن …

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید