کد خبر:9686
پ

پشت پرده شورش در پرسپولیس به سرکردگی سید جلال و کمال + عالیشاه

تعدادی از بازیکنان اسمی پرسپولیس از جمله سیدجلال حسینی، کمال کامیابی‌نیا، امید عالیشاه و مهدی شیری تصمیم گرفتند در دور جدید تمرینات تیم‌شان که از روز گذشته آغاز شد، شرکت نکنند. این در حالی است که اگر ملی‌پوشان پرسپولیس هم در تهران بودند قطعا تعداد نفراتی که اعتصاب کردند بیشتر از این‌ها بود.   پشت […]

تعدادی از بازیکنان اسمی پرسپولیس از جمله سیدجلال حسینی، کمال کامیابی‌نیا، امید عالیشاه و مهدی شیری تصمیم گرفتند در دور جدید تمرینات تیم‌شان که از روز گذشته آغاز شد، شرکت نکنند. این در حالی است که اگر ملی‌پوشان پرسپولیس هم در تهران بودند قطعا تعداد نفراتی که اعتصاب کردند بیشتر از این‌ها بود.

 

پشت پرده شورش در پرسپولیس به سرکردگی سید جلال و کمال + عالیشاه

پشت پرده شورش در پرسپولیس به سرکردگی سید جلال و کمال + عالیشاه

اعتصاب سرخپوشان در حالی شکل گرفته است که مدیریت باشگاه پرسپولیس در مدت سه هفته‌ای که این تیم درگیر مسابقات لیگ قهرمانان بود مبلغ شش‌ونیم میلیارد تومان را به عنوان پاداش در بازی‌های مختلف بین اعضای تیم‌شان تقسیم کرده‌اند.

از این مبلغ فقط سه‌ونیم میلیارد تومان پاداش برد پرسپولیس در بازی با النصر عربستان بوده است که به هر یک از بازیکنان اصلی مبلغ یکصد میلیون تومان پاداش تعلق گرفته و سهم اعضای اصلی کادرفنی هم نفری دویست میلیون تومان بوده است.

نکته جالب توجه اینکه مبالغ در نظر گرفته شده برای سرخپوشان جدا از رقم قرارداد آنها و آپشن‌های موجود در آن بوده است. در اکثر قرارداد‌های آنها مبلغ ۱۰ تا ۲۰ درصد قرارداد پاداش صعود به مراحل بالاتر لیگ قهرمانان آسیا دیده می‌شود!

باشگاه پرسپولیس تا الان ۹۵ درصد  قرارداد فصل پیش بازیکنانش را پرداخت کرده و تنها آپشن‌های قرارداد آنها  مانده است.

با همه این تفاسیر تعدادی از بازیکنان اسمی این تیم از جمله سیدجلال حسینی، کمال کامیابی‌نیا، مهدی شیری، امید عالیشاه دست به اعتصاب زده و نفراتی چون شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان هم از طریق مدیربرنامه‌‌های خود برای مدیریت باشگاه‌شان پیغام و پسغام می‌فرستند که با شرایطی خاص حاضر به ماندن در جمع سرخپوشان هستند.

مشکل اعتصابیون این است که دو فصل پیش مدیریت وقت باشگاه پرسپولیس به خاطر عدم رعایت قوانین باشگاه از سوی این نفرات جریمه‌های از ۱۰ تا ۲۰ درصد قرارداد برای آنها در نظر گرفته و حالا آنها خواهان بخشیده شدن آن جرایم  و گرفتن پول‌شان هستند!

در این میان از یحیی گل‌محمدی انتظار می‌رفت که تیمش را مدیریت کرده و شاگردان خود را توجیه کند که در این شرایط اقتصادی جامعه و مشکلات تمام نشدنی مردم، بهتر است آنها کمی خواسته‌‌های خود را پایین آورده و باشگاه‌شان را درک کنند. آن هم در روز‌هایی که این باشگاه سخت درگیر پرداخت طلب سنگین برانکوست و از سوی فیفا نیز در خطر جریمه‌های سنگین مواجه است.

اگرچه خود گل‌محمدی نیز مدیربرنامه‌هایش را به باشگاه پرسپولیس فرستاده و خواهان افزایش چشمگیر رقم قرارداد این فصلش است به این دلیل که موفق شده تیمش را به فینال لیگ قهرمانان ببرد!

 

پی نوشت: نکته جالب در خصوص عالیشاه، کامیابی نیا و جلال حسینی این است که یحیی عموماً به عنوان بازیکن تعویضی بر روی هر سه بازیکن حساب باز کرده و هر سه بازیکن فوق که از پیشکسوتان پرسپولیس فعلی محسوب می شوند، به نوعی نیمکت نشین هستند.

منبع
آناپرس
کلیدواژه : پرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید