کد خبر:43565
پ

پس از توافق تاریخی ایران و عربستان | رونالدو به تهران سفر می کند

ساعاتی پیش خبر توافق تاریخی دو کشور ایران و عربستان که در چین حاصل شد، رسانه ای شد تا پس از سالها دو کشور بار دیگر سفارتخانه های خود را در پایتخت های طرف مقابل باز کنند. این اتفاق مهم در فوتبال ایران و آسیا نیز پیامدهای مهمی در پی خواهد داشت که شاید مهمترین […]

ساعاتی پیش خبر توافق تاریخی دو کشور ایران و عربستان که در چین حاصل شد، رسانه ای شد تا پس از سالها دو کشور بار دیگر سفارتخانه های خود را در پایتخت های طرف مقابل باز کنند. این اتفاق مهم در فوتبال ایران و آسیا نیز پیامدهای مهمی در پی خواهد داشت که شاید مهمترین آن، سفر احتمالی کریستیانو رونالدو به تهران برای بازی با یک تیم ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا فصل بعد باشد.

با این تصمیم مهم سیاسی، دیگر خبری از برگزاری بازی های تیم های ایرانی و عربستانی در زمین ثالث نخواهد بود و همانطور که تیم های ایرانی به عربستان سفر می کنند، تیم های عربستانی نیز به تهران خواهند آمد.با توجه به حضور النصر و الهلال در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا و قطعی بودن حضور استقلال و احتمالاً پرسپولیس در مسابقات فصل بعد، احتمال هم گروهی یک تیم ایرانی با النصر در فصل بعد لیگ قهرمانان آسیا وجود دارد که در آن صورت باید منتظر حضور کریستیانو رونالدو در ورزشگاه آزادی باشیم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید