کد خبر:6854
پ

پرداخت غرامت قرارداد استراماچونی از جیب مبارک عوامل ممانعت از بازگشت استرا

عصر روز گذشته همزمان با اعلام عدم وجود قانونی مبنی بر منع حضور مربیان خارجی در فوتبال ایران، به یکباره باشگاه استقلال با ارسال ایمیلی به استراماچونی، پرونده استراماچونی را به همین دلیل (وجود قانون منع به کارگیری مربیان خارجی) بست تا بار دیگر این شائبه به وجود بیاید که احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال در […]

عصر روز گذشته همزمان با اعلام عدم وجود قانونی مبنی بر منع حضور مربیان خارجی در فوتبال ایران، به یکباره باشگاه استقلال با ارسال ایمیلی به استراماچونی، پرونده استراماچونی را به همین دلیل (وجود قانون منع به کارگیری مربیان خارجی) بست تا بار دیگر این شائبه به وجود بیاید که احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال در تمام این مدت در جهت تضعیف منافع استقلال از طریق بی ثباتی در کادر فنی سابق و آشفتگی وضعیت تیم در لیگ قهرمانان آسیا و اتلاف وقت برای فصل بعد گام برداشته است.

 

پرداخت غرامت قرارداد استراماچونی از جیب مبارک عوامل ممانعت از بازگشت استرا

پرداخت غرامت قرارداد استراماچونی از جیب مبارک عوامل ممانعت از بازگشت استرا

اولین دستاورد ماجراجویی بزرگ سعادتمند، از دست دادن کاپ قهرمانی جام حذفی بود و حالا با کش و قوس های فراوان و در حالی که به لطف همکاری مقامات بالادستی وزارت ورزش، قانون منع حضور مربیان خارجی در حال لغو بود و نمایندگان مجلس نیز از عدم پرداخت غرامت سنگین از جیب بیت المال بابت قرارداد استراماچونی گفته بودند حالا به نظر می رسد نقاب از چهره عوامل مانع تراشی در مسیر بازگشت مربی ایتالیایی افتاده که چطور در جهت تضعیف تیم استقلال در سالهای اخیر تلاش کردند.

 

مگر قانون وضع شده برای جلوگیری از هدررفت بیت المال نبود؟

اکنون این سوال در افکار عمومی مطرح است که  اولاً چه کسانی و با چه استدلالی تصمیم به وضع قانون منع جذب مربی خارجی در فوتبال ایران گرفتند و ثانیاً دوستانی که با تمام قدرت با انواع و اقسام نیرنگ و سناریو و صحنه سازی در این مدت بر سر بازگشت استراماچونی در دو مرحله، سنگ اندازی کردند، آیا حاضر به پرداخت غرامت سنگین فسخ قرارداد استراماچونی هستند؟  مگر نه این بود که این قانون برای جلوگیری از هدررفت بیت المال وضع شده بود، حال که زمینه صرفه جویی 100 میلیارد تومانی در عدم پرداخت غرامت به مربی ایتالیایی سابق استقلال وجود داشت، چرا وزارت نشینان همچنان بر مواضع قبلی پافشاری کردند و در این شرایط آیا آقای سلطانی فر یا علی نژاد یا هر فرد یا مسئولی که مانع از بازگشت استرا به استقلال شد، حاضر به پرداخت این غرامت از جیب شخصی است؟

پرداخت غرامت قرارداد استراماچونی از جیب مبارک عوامل ممانعت از بازگشت استرا

به واقع پرداخت این مبلع از بودجه بیت المال یک خیانت بزرگ و آشکار به ملت است چرا که دوستان با وضع قانون عصر حجری هم به درخواست میلیون ها هوادار استقلال برای بازگشت استراماچونی بی تفاوت بودند و هم اینکه مشکلات مالی استقلال را در این شرایط دو چندان کردند.

 

وقت استعفا است آقای سعادتمند !

آن مدیرعاملی که در کوران رقابتهای جام حذفی در انواع و اقسام رسانه های دیداری، شنیداری، نوشتاری به طور مسلسل وار مصاحبه می کرد و با تضعیف جایگاه سرمربی وقت، مدام صحبت از بازگرداندن استراماچونی می کرد اکنون کجاست که بابت این اتفاقات به هواداران استقلال پاسخگو باشد؟  یا او این قانون را نمی دانسته و به خیال خود قدرت مقابله با وزارت ورزش را که وضع کننده این قانون بوده داشته یا اینکه از جزییات قانون وضع شده مطلع بوده و با آگاهی کامل اقدام به اتلاف وقت و بی ثبات کردن کادر فنی سابق استقلال کرده است که در هر دو حالت، استعفای فوری او در این مقطع به مطالبه بسیاری از هواداران استقلال تبدیل شده است چرا که خروجی اقدامات او سهواً یا عمداً منجر به تضعیف استقلال شده است و سوء مدیریت او در این ماجرا بر همگان ثابت شد.

 

پی نوشت: آیا بهتر نبود دوستان برای فرار از پاسخگویی در مجلس و به جای وضع این قانون عجیب برای آرام کردن اوضاع، به سراغ مدیرانی می رفتند که از بودجه باشگاه دولتی برای خود کت و شلوار 20 میلیون تومانی سفارش داده بودند و با خزانه خالی باشگاه اقدام به خرید بازیکنان بی کیفیتی همچون بودیمیر، براندائو، اوساگونا و استوکس کردند؟ وزیر ورزش که هنوز تحت فشار بابت پرداخت غرامت سنگین و نجومی 170 میلیاردی ویلموتس قرار دارد، با عدم واکنش مناسب نسبت به این ماجرا، به نوعی باعث تحمیل هزینه اضافی به باشگاه استقلال شده است و شاید بابت این مسئله نیز می بایست به نمایندگان مجلس پاسخگو باشد که چه شد استرا با تیم صدرنشین استقلال را فراری دادند و چه شد که در دو مرحله مانع از بازگشت او به ایران شدند؟

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • محمد بیگی 12 نوامبر 2020 / 3:43 ب.ظ

    این پول از بیت المال پرداخت میشه؟
    یعنی باید مردم این پول رو پرداخت کنن؟
    اگر اینطور باشه،من دوست دارم لیگ برتر نابود بشه!
    بابت چی باید پول بدیم؟

  • تاج 18 سپتامبر 2020 / 6:54 ق.ظ

    خداییش هرکس از چهره اش معلومه کیه؟! این یارو سلطانیفساد الحق شکل شیطان داره دقیقا کپی اربابانش! حقوق بگیران انگلیس در ایران! فکر کردین میان کارت میکشن!!!!؟؟؟؟ نه داداش” تا بیت المال هست چرا ………!!؟؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید